Jump to content

Elakheter

kattälskaren
 Share

Recommended Posts

När var du elak, stygg, dum, (inset varfritt synonym här) senast? För mig var det idag, när jag tog mig in på en kompis msn, tog bort hans e-post och tog över en av hans gubbe på ett internetspel :o

Usch vad elakt, hoppas du är medveten om att du kan bli anmäld för det där.

Jag är bara elak mot folk som är elaka mot mig först.

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När var du elak, stygg, dum, (inset varfritt synonym här) senast? För mig var det idag, när jag tog mig in på en kompis msn, tog bort hans e-post och tog över en av hans gubbe på ett internetspel :lol:

Kan säga en sak som kommer dig av avguda mig .

Har gjort så mot KalleR :lol::P:angry::angry:

Om han nu kommer ihåg det. Gick in på hemsidan där man kan ändra sitt lösenord genom den hemliga frågan man anger när man gör en hotmail.

Kommer ihåg att han bad mig hur mycket som helst att inte kolla hans mail, eller ta reda på hans lösenord till forumet.. Men, klart jag inte kollade mailen, eller lösenordet till forumet. Gav tillbaka det nya lösenordet nästan direkt, utan att göra ett piss. Gjorde det bara på skoj.

Så, KalleR, kommer du ihåg ?

Har även gjort så med 7 andra personer. Gått in i deras mail, lunar och msn. Hur roligt som helst.

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När var du elak, stygg, dum, (inset varfritt synonym här) senast? För mig var det idag, när jag tog mig in på en kompis msn, tog bort hans e-post och tog över en av hans gubbe på ett internetspel :lol:

Tog över en polares msn, tog över hans steam acc, tog över hans konto på anime forum, tog över han konto på cs forum, tog över .. ja typ allt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor