Mikolan Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Tanka CueSteam: *deleted* Starta cuesteam och logga in på ett konto med något tidigare stema spel på (typ hl1) Enjoy, alla tillgängliga spel finns nu i My Games listan. (Jag tar inte ansvar om ni blir bannade av VAC för detta) Warez? Ja Bryr jag mig? Nej FIGHT THE SYSTEM! Redigerad 29 oktober, 2005 av Arvid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Bryr jag mig? Nej. Rapporterar jag på grund av warez? Ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Har du testat om det funkar? Vill inte bli VAC-bannad av nåt som inte ens funkar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Bryr jag mig? Nej. Rapporterar jag på grund av warez? Ja. ORLY? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 ORLY? Var det där svenska? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Har du testat om det funkar? Vill inte bli VAC-bannad av nåt som inte ens funkar... Ja det funkar bygger på samma princip som gamla SiX-Steam. EDIT: Q Can I play on official Vac2 secured game servers ? A YES, If you log into CueSteam with a Steam Account that has registered games associated to it such as Half-Life 1. Redigerad 29 oktober, 2005 av Mikolan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 En kompis till mig använde det där, han vart bannad och fick t.o.m brev hem. Han vart lite skraj men det stog bara nånting om att han inte skulle göra om det eller så Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 En kompis till mig använde det där, han vart bannad och fick t.o.m brev hem. Han vart lite skraj men det stog bara nånting om att han inte skulle göra om det eller så Synd för honom, jag har använt crackade steamversioner sedan HL2 släpptes utan att dem gjort något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Var det där svenska? Jag tror att han menar " Oh Really?". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Men typ tidigare Steam spel kan man då ha typ cs 1.6 då?? Och om jag nu installerar den här skiten får jag då alla steam spel som Hl2, HL2:deatmatch,CS:source,RagDollkungfu(osäker på om det hör in här) osv osv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 -orka dom kommer sno era pass typ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) -orka dom kommer sno era pass typ. Om du inte vill ladda er det så är det ditt val, du kan ju sniffa packetsen så får du seatt det inte är nåt skumt. EDIT: Det här var ett gammalt konto med HL1 och CS 1.6: Redigerad 29 oktober, 2005 av Mikolan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Tanka CueSteam: *deleted* Starta steam och logga in på ett konto med något tidigare stema spel på (typ hl1) Enjoy, alla tillgängliga spel finns nu i My Games listan. (Jag tar inte ansvar om ni blir bannade av VAC för detta) Warez? Ja Bryr jag mig? Nej FIGHT THE SYSTEM! Vad är CueSteam`??? Redigerad 29 oktober, 2005 av Arvid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Vad är CueSteam`??? Finns på länken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) *BORTA* Redigerad 29 oktober, 2005 av Sniper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Fler mirrors? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Tanka CueSteam: *deleted* Starta cuesteam och logga in på ett konto med något tidigare stema spel på (typ hl1) Enjoy, alla tillgängliga spel finns nu i My Games listan. (Jag tar inte ansvar om ni blir bannade av VAC för detta) Warez? Ja Bryr jag mig? Nej FIGHT THE SYSTEM! Det känns tråkigt att behöva varna en så gammal medlem men det du har visat idag är att du inte har någon som helst respekt för våra regler. Fy skäms på dig Mikolan. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts