kattälskaren Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Ja, som topictiteln säger så kommer Doom bli film, läs mer på www.doommovie.com mmmm, kommer ihåg när man satt och spelade Doom, minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Kommer den bli film? Den ligger för tillfället etta på amerikanska biotoppen, så den är redan film. Redigerad 29 oktober, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Ja, som topictiteln säger så kommer Doom bli film, läs mer på www.doommovie.com mmmm, kommer ihåg när man satt och spelade Doom, minnen Den är redan färdiginspelad, går ju en trailer om den på svensk TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Ja, som topictiteln säger så kommer Doom bli film, läs mer på www.doommovie.com mmmm, kommer ihåg när man satt och spelade Doom, minnen Du är något sent ute. Har talats om detta sen i våras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Ja, som topictiteln säger så kommer Doom bli film, läs mer på www.doommovie.com mmmm, kommer ihåg när man satt och spelade Doom, minnen Har jag vetat om och pratat om i över ett år nu. Biopremiär Nov 4 i sverige på Sandrew biograferna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 LOL, jag kommer inte kunna gå på den pga. 15-års gränsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 LOL, jag kommer inte kunna gå på den pga. 15-års gränsen. Haha *pekar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 LOL, jag kommer inte kunna gå på den pga. 15-års gränsen. Hehe, jag köpte GTA2 när jag var 9 eller 8, hon i affären sa inget, samma sak med GTA VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Haha *pekar* Jag kan slå dig, men du kan inte slå tillbaka! För du är straffmyndig! Haha *pekar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 När har filem premiär i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Har jag vetat om och pratat om i över ett år nu. Biopremiär Nov 4 i sverige på Sandrew biograferna. Svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Synd att det finns ingen biograf i närheten så man kan gå och kolla på Doom-filmen för det är en film jag verkligen vill se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Jag kan slå dig, men du kan inte slå tillbaka! För du är straffmyndig! Haha *pekar* Kan kan han väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Kan kan han väl? Han är straffmyndig, inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Han är straffmyndig, inte jag So? Han kan väl ändå slå dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) So? Han kan väl ändå slå dig? Ja, men han kan hamna i fängelse, inte jag Redigerad 29 oktober, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 LOL, jag kommer inte kunna gå på den pga. 15-års gränsen. Det är väl bara o gå o köpa en biljet så gjorde min tremäning (eller hur det stavas) på the grodge och det funkar så länge du inte är kort i rocken ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts