GTApimpfoolife Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Observera att detta kanske är en gammal nyhet men den är hursomhelst ny för mig och kanske redan kommit upp på GTAsajten men jag har i alla fall inte lagt märke till något. Nu har alltså det första Easter Egget hittas i Liberty City Stories och man kan ju börga fråga sig om alla känner igen den här platsen i GTA III? GTA III: Hursomhelst är det så att på samma plats är det nu en ny skylt med en annan text. Liberty City Stories: Jag har själv inte Liberty City Stories men är detta verkligen ett fake eller det på riktigt?? Om det på riktigt är det ju mer en spännande. Källa: GTA-SanAndreas.com och GTAUnderground.com Redigerad 29 oktober, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Har för mig att den upptäcktes igår. Och chansen att den är gammal är inte så stor därför LCS knappt varit ute i USA, och har inte ens kommit till Europa. Jag såg den där bilden på en annan GTA-sida igår, men då var texten "Hello again!" och en smilie. Exakt samma bild som den nedre i ditt inlägg, förutom texten. Nån har väl antagligen fejkat sin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Frågan är bara vilken av de som är fake då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Har för mig att den upptäcktes igår. Och chansen att den är gammal är inte så stor därför LCS knappt varit ute i USA, och har inte ens kommit till Europa. Jag såg den där bilden på en annan GTA-sida igår, men då var texten "Hello again!" och en smilie. Exakt samma bild som den nedre i ditt inlägg, förutom texten. Nån har väl antagligen fejkat sin. Mmm fast fakenyheter är alltid tidiga. Jag tror faktiskt Londontexten också är fake för skylten värkar så förbannat ljus. Men man har ju ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Här är en film på hur man tar sej till medelandet Film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (redigerad) Fan va cool =) . då antar jag att den med smileyn inte är fake =) Edit: nice bump :/ Redigerad 23 juni, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Jag läste någon stans att det är en annan bild på gta lcs på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 "See you in London, bitch." Nästa Gta-spel i London ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 See you in London bitch är falskt. Det riktiga är "Hello again!" och en smilie. Och på PS2-versionen har de ändrat texten, det står "You just can't get enough of this alley, can you?" och en smilie med utsträckta händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Vart hittar man fler såna där filmer med "secrets" från GTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) See you in London bitch är falskt. Det riktiga är "Hello again!" och en smilie. Och på PS2-versionen har de ändrat texten, det står "You just can't get enough of this alley, can you?" och en smilie med utsträckta händer. Okej, det visste jag inte , har nämligen inte köpt de än Redigerad 26 juni, 2006 av r2obx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Asså hehe kan nån lägga upp en karta? vet att det finns en film men kan inte se den:S:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts