Sonic Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 hen när kommer jag till uppdraget måste man klara alla andra uppdrag först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Ja du måste gör så att nästan alla husen utan för har sådan där pengar sak utan för. Jag hade inte på båt huset. Sen kommer pengar killen att ringa dig och då ska du gör dom två sista uppdragen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 (redigerad) Du måste äga de flesta företagen som går att köpa (typ 80% tror jag). Då ringer en kille och du kan börja med de 2 sista uppdragen Redigerad 21 januari, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 En rolig grej är att om man inte äger/klarat filmstudion när man klarar "Keep your friends close..." så kommer Steve ändå å ringa och berömma dig för att du gjorde en film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts