epix Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 1. Jag kanske inte har läst innan han editade? 2. Det är ju det som är problemet, det funkar inte för honom. Att något funkar för er betyder inte att det automatiskt funkar för alla andra. Men då ska du inte uttala dig heller. MEN DET FUNKAR INTE FÖR ATT HAN HAR CRACKAT! Argh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Damn... tack för du skydda mig men jag har hittat det i buskarna.... så sluta bråka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Puss xogegde. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag har spelat det några timmar i en veckas tid nu, men tycker nästan 3:an är bättre, det är fortfarande en hel del nytt att lära sig, men det är klart att när man väl fått igång alla funktioner och lärt sig spelet ordentligt blir det kanske roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Det som är skit är att man inte får nån tid att bygga upp sitt försvar och attackera andra civilizationer samtidigt som man är en avancerad civilization med många wonders, tyckte det var lättare i trean men IV är ju också skön, men där fick man lite mer tid känns det som Skulle även vara skönt om de hade uppgradet teknologierna lite mera vid framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts