Jump to content

Civilization IV

Adriian
 Share

Recommended Posts

Men du behövde warezhjälp. Köp skiten så kommer det funka.

Eftersom det antagligen bara finns en version av spelet i buskarna, och inga andra har klagat på det problemet, skulle jag tro att den riktiga versionen inte heller skulle funka. Han kanske tankade för att prova om det funkar? Reglerna förbjuder att hjälpa med ett problem som beror på att programmet/spelet/etc är tankat, men det finns inget som pekar på att hans problem beror på det. Vad jag kan se, har han inte ens sagt att han har tankat det. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom det antagligen bara finns en version av spelet i buskarna, och inga andra har klagat på det problemet, skulle jag tro att den riktiga versionen inte heller skulle funka. Han kanske tankade för att prova om det funkar? Reglerna förbjuder att hjälpa med ett problem som beror på att programmet/spelet/etc är tankat, men det finns inget som pekar på att hans problem beror på det. Vad jag kan se, har han inte ens sagt att han har tankat det. :D

Om man läste innan han editade så ville han ha crackhjälp och att han körde i emu. Så knip käften.

Riktiga versionen funkar, jag och mina polare har den.

Import någon..?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man läste innan han editade så ville han ha crackhjälp och att han körde i emu. Så knip käften.

Riktiga versionen funkar, jag och mina polare har den.

1. Jag kanske inte har läst innan han editade?

2. Det är ju det som är problemet, det funkar inte för honom. Att något funkar för er betyder inte att det automatiskt funkar för alla andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor