Adriian Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) Vad tycker du/tror du om detta spel? Jag tycker att det verkar hur kul som helst! Redigerad 4 november, 2005 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Vad tycker du/tror du om detta spel? Jag tycker att det verkar hur kul som helst! Har precis hittat det i buskarna. Håller med 100%. Tror att det blir nästa spel i min spelhylla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Vad tycker du/tror du om detta spel? Jag tycker att det verkar hur kul som helst! Har precis hittat det i buskarna. Svårt att läsa det finstilta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Svårt att läsa det finstilta Haha, busted. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Varför kraschar mitt Civilization 4 hela tiden när jag har kört i 5 min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 För att du har zé downloaded it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 För att du har zé downloaded it. Nej. Och jag tänker inte säga säga varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Nej. Och jag tänker inte säga säga varför What? kan nån snäll hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) What? kan nån snäll hjälpa? Här var man intresserad Redigerad 3 november, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Har du crackat spelet? YEAH BORTA Redigerad 3 november, 2005 av AceError Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Nej... det finns inte än så jag kör det i en emulator... måste jag har crack? Vet inte (Vit text FTW!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Inget jävla warezsnack. Spelar ingen rolll om ni har vit text eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Vet inte (Vit text FTW!) Oooo yeah Pani... nått: ska ta bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Glömde nästan: Sök! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 FÖRIHELVETE GE ER! Satans maskulina små mongoungar, använd MSN eller nåt och sluta förstöra denna tråd tillägnad detta underbara spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 FÖRIHELVETE GE ER! Satans maskulina små mongoungar, använd MSN eller nåt och sluta förstöra denna tråd tillägnad detta underbara spel. Va? jag behövde ju hjälp med spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Va? jag behövde ju hjälp med spelet? Men du behövde warezhjälp. Köp skiten så kommer det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Men du behövde warezhjälp. Köp skiten så kommer det funka. Eftersom det antagligen bara finns en version av spelet i buskarna, och inga andra har klagat på det problemet, skulle jag tro att den riktiga versionen inte heller skulle funka. Han kanske tankade för att prova om det funkar? Reglerna förbjuder att hjälpa med ett problem som beror på att programmet/spelet/etc är tankat, men det finns inget som pekar på att hans problem beror på det. Vad jag kan se, har han inte ens sagt att han har tankat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Eftersom det antagligen bara finns en version av spelet i buskarna, och inga andra har klagat på det problemet, skulle jag tro att den riktiga versionen inte heller skulle funka. Han kanske tankade för att prova om det funkar? Reglerna förbjuder att hjälpa med ett problem som beror på att programmet/spelet/etc är tankat, men det finns inget som pekar på att hans problem beror på det. Vad jag kan se, har han inte ens sagt att han har tankat det. Om man läste innan han editade så ville han ha crackhjälp och att han körde i emu. Så knip käften. Riktiga versionen funkar, jag och mina polare har den. Import någon..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Om man läste innan han editade så ville han ha crackhjälp och att han körde i emu. Så knip käften. Riktiga versionen funkar, jag och mina polare har den. 1. Jag kanske inte har läst innan han editade? 2. Det är ju det som är problemet, det funkar inte för honom. Att något funkar för er betyder inte att det automatiskt funkar för alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts