Panimala Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) Problem löst. Såhär löste jag det... Frenzy startade en konvensation och sa "skriv till mig!", jag skrev, och texten var normal. Då testade jag att stänga det fönstret jag och jacker chattade i och öppnade ett nytt. Så var problemet löst. Arrgh. Skamligt nog. Nu är det såhär att jag och Jacker chattar och har det trevligt, och så kommer jag åt nån jävla knapp medans jag håller in CTRL eller vad det var, och så kommer texten från höger... (se bild). Någon som har haft det problemet och som kan hjälpa mig? Installera om MSN tänker jag inte göra, jag har så förbannat mycket ägsmilisar och ljud på MSN+. http://img498.imageshack.us/img498/3408/namnls9ur.jpg Redigerad 29 oktober, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Det är väl fint så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) Argh, problem löst. Redigerad 28 oktober, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) Pani löste det nu! http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Redigerad 28 oktober, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Skriv gärna hur du löste det ifall någon annan med samma problem skulle råka hitta tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Skriv gärna hur du löste det ifall någon annan med samma problem skulle råka hitta tråden. Såhär var det... Frenzy startade en konvensation och sa "skriv till mig!", jag skrev, och texten var normal. Då testade jag att stänga det fönstret jag och jacker chattade i och öppnade ett nytt. Så var problemet löst. Arrgh. Skamligt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Se! Frenzy löser allt! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Nån som vet hur man gör för o FÅ sådär? installera msn kunde du gjort annars, smilisarna o allt sånt blir ju kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Nån som vet hur man gör för o FÅ sådär? installera msn kunde du gjort annars, smilisarna o allt sånt blir ju kvar Eftersom att han inte visste om det så ville han inte ta en risk eller hur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts