felshoe Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Ja, jag letar efter det programmet som gör att man kan skriva !imitate texten du vill ha, sedan skicka det, så kommer det upp i den man snackar meds namn. Om ni förstår vilket program jag menar ? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Ja, jag letar efter det programmet som gör att man kan skriva !imitate texten du vill ha, sedan skicka det, så kommer det upp i den man snackar meds namn. Om ni förstår vilket program jag menar ? :"> Fan finns det? Skulle va nice å ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jo man känner väl till det men minns icke vad det heter.. När jag tänker på det skulle det vara kul att ha.. Vet någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Kom det inte med MSN discovery?. Eller är jag helt ute och flyger så här dags på natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 $SLB http://www.msgdiscoveryx.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) MessengerDiscovery X2 fast ja vet inte sidan.. googla efter messengerdiscovery så hittar du antagligen EDIT: Xogede hade visst skrivit sidan Redigerad 29 oktober, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts