Drewek Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jag letar efter en bra digitalkamera som ligger runt 1000 kr. jag har hittat Denna men vet ej om det är så super bra. någon som har ett bra förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Den skulle duga för mig.. men jag vet inte så mycket om kameror så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jag letar efter en bra digitalkamera som ligger runt 1000 kr. jag har hittat Denna men vet ej om det är så super bra. någon som har ett bra förslag? Var lite väl lite optisk zoom på den bara, men jag vet inte vad man kan förvänta sig av en digitalkamera för runt 1000 kr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 28 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Var lite väl lite optisk zoom på den bara, men jag vet inte vad man kan förvänta sig av en digitalkamera för runt 1000 kr... Oki ajja Zoom behöver jag inte så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Är det något fel på denna? Tror den är bättre än ditt alternativ. Netonet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 28 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) Är det något fel på denna? Tror den är bättre än ditt alternativ. Netonet Men fy fan vad najs den var, Tack så mycket SAAB Redigerad 28 oktober, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Men fy fan vad najs den var, Tack så mycket SAAB Varsågod. Ingen orsak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Läs detta Innan ni går iväg och köper er en digitalkamera. http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=35431&a=305750 Min personliga åsikt så tycker jag att ni ska köpa kameror som är "riktiga"-fotomärken och inte budget-märken som Trust, Avant etc. Redigerad 29 oktober, 2005 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Läs detta Innan ni går iväg och köper er en digitalkamera. http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=35431&a=305750 Min personliga åsikt så tycker jag att ni ska köpa kameror som är "riktiga"-fotomärken och inte budget-märken som Trust, Avant etc. Kamera som Kamera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Läs detta Innan ni går iväg och köper er en digitalkamera. http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=35431&a=305750 Min personliga åsikt så tycker jag att ni ska köpa kameror som är "riktiga"-fotomärken och inte budget-märken som Trust, Avant etc. Kan du hitta en Sony för 1000 kr? Han är förmodligen inte ute efter något värstingmärke eftersom han har satt prisgränsen på 1000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts