Pico Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Skulle aldrig tänka mig att bli medlem på en pedo-sajt. Du är redan medlem på en! Ehehehehehehe! Lunar pwns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Jag tycker att Lunarstorm är jättebra och roligt. Och alla är inte fjortisar. Och varför bryr ni er o mdet. Jag gör inte det. Jag bara använder den på samma sätt som MSN. Att chatta med kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Har lunarstorm och är inne där cirka 20 minuter två gånger i månaden, försöker höja min status mätare... för att jag vill ha status. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 ingen sån där sida som man kan typ "Jag kommer till dig om 10 min" Skaffa MSN om du inte har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Hehe Hahah! "e här för o chilla" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Hehe Detta är snarare min användare, cooooooooooool, huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Fatal error: Stack overflow in /var/www/Skicka_fjortisarna_till_^MeTaNoLiC^.php on line 93714 .hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Nja.. lite för mycket Fjortisar är det ju En tjej skrev ett lajv.. "GuruRöstaaaa.. Snälla?" Jag skrev "Go£S FjOrTiZzzZZ ZtYlEEeeeE!!!!!!! =/ " 5 minuter senare så fick jag ett gästboksinlägg av hennes storasyster.. "eyy skriv inte till min syrra ditt jävla ansikte...kolla hur ful du e...vem e du som ska komma å säga till min syrra att hon e fjortis...hor unge...skriv inte igen fattar du!!! " Haha.. ;D då svarade jag "Haha.. Det var det jag menade med "Fjortis"... Kallar på sin storasyster när hon blir kallad för det.. "Goooes Fjortis Style!!" Och du är också en Fjortis. Kolla din särskrivning Älskar när en fjortis blir Arg ;D " Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Nja.. lite för mycket Fjortisar är det ju *hostar* Du sitter fan på lunar hela tiden, varenda gång jag skriver till dig får jag svar inom 10 minuter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 *hostar* Du sitter fan på lunar hela tiden, varenda gång jag skriver till dig får jag svar inom 10 minuter! Haha Vet Inte varför.. men jag börjar typ Tröttna på Gtasajten.. Polarna hänger runt på lunarstorm, Och Inte på gtasajten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) .nu ska jag fan regga mig o locka till mig småflickor... mouhahahaha... äsch.. hittade inte registrera-knappen så jag orkar inte bry mig.. Redigerad 29 oktober, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 .nu ska jag fan regga mig o locka till mig småflickor... mouhahahaha... äsch.. hittade inte registrera-knappen så jag orkar inte bry mig.. Säg till om du hittar nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 .nu ska jag fan regga mig o locka till mig småflickor... mouhahahaha... äsch.. hittade inte registrera-knappen så jag orkar inte bry mig.. N00B Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 .nu ska jag fan regga mig o locka till mig småflickor... mouhahahaha... äsch.. hittade inte registrera-knappen så jag orkar inte bry mig.. Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 .nu ska jag fan regga mig o locka till mig småflickor... mouhahahaha... äsch.. hittade inte registrera-knappen så jag orkar inte bry mig.. Vad har du druckit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Hahaha Så jävla Håller med till 100%! på det där..skrattade så hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 .hmm.. var det så kul? har hittat knappen nu... men får nått jävla felmeddelande hela tiden... "ditt personnummer stämmer inte"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 "ditt personnummer stämmer inte"... Fy fy, inte låtsas vara yngre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Fy fy, inte låtsas vara yngre. .hehe... i min ålder är det ett krav för att småpöken ens ska prata med en :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts