BroDD Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Egentligen e de väll bra? bara att alla ser de som en fjortis site för att de e massa fjortisar där... men de e bara o ignorera dom (så gått de går ) o skita i all betal grejs om man inte vill betala för en del saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Tja.. som ungdoms-community är den perfekt.. om den inte hade bestått av 99% fjortisar dvs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Tja.. som ungdoms-community är den perfekt.. om den inte hade bestått av 99% fjortisar dvs.. Nu ska jag chocka dig med en nyhet; Det är fler som är över 16 än under, bara att det är dom som är under som utmärker sig . Visa mig en 16+ fjortis är du snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Nu ska jag chocka dig med en nyhet; Det är fler som är över 16 än under, bara att det är dom som är under som utmärker sig . Visa mig en 16+ fjortis är du snäll Här har du den största fjortisen på lunarstorm http://www.lunarstorm.se/_giz_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Här har du den största fjortisen på lunarstorm http://www.lunarstorm.se/_giz_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Här har du den största fjortisen på lunarstorm http://www.lunarstorm.se/_giz_ Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Min uppgift på lunar: Samla ihop människor som ska ta över världen med mig, rätta människorns felstavningar så gott det går för mig etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Tycker de e bra.. o är inne där varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Lunar sux! Playahead är bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jag är inne där varje dag nästan, Jag undviker alla fjortisar och har aldrig betalat för något där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Har väll inget emot Lunarstorm, det jag inte gillar är att det är ganska mycket fjortisar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jag bryr mig ärligt talat inte. Hänger ändå inte där så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Det är bra när man håller kontakten med folk. MSN är lite jobbigt. Känns som man måste skriva hela tiden då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jag bryr mig ärligt talat inte. Hänger ändå inte där så. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 LUNAR!!!!! är fatigt man måste betala för allt typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Tycker att lunar är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Lunarstorm är, precis som Playahead, ett programmeringens mästerverk. Tyvärr missbrukas de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Lunarstorm = Bra, bara inte 80% ska vara fjortisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Ja ni, händer ju att man är inne och pratar med sina kompisar ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 LUNAR FTW! Där samlas alla fjortisar och vi slipper ha dem på andra sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts