oskaroskar Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Ja som sagt vad tycker ni om Lunarstom? Bra eller dåligt? och varför? Själv tycker jag att det är mest skit. Ska behöva betala för allt osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Bra om du gillar fjortisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) Förmodligen kommer ca 99% säga att det är dåligt, för det är tydligen en lag att tycka det. men vafan jag gillar att man kan kolla på hur folk ser ut osv. mycket fjortisar?ja men det finns det väl överaLLT? Edit:StavarN^ Redigerad 28 oktober, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Det är kul att ragga på 16-åringar, och skryta med hur söt man själv är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Bryr mig inte så mycket, jag är aldrig inne där. Men pedofil-fallen är ju ett stort minus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Lunarstorm kan ta sig i stjärten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 28 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Förmodligen kommer ca 99% säga att det är dåligt, för det är tydligen en lag att tycka det. men vafan jag gillar att man kan kolla på hur folk ser ut osv. mycket fjortisar?ja men det finns det väl överaLLT? Edit:StavarN^ Men om du ska kolla hur folk ska se ut kan du ju lika gärna kolla snyggast. Eller gå ner på stan och kolla på människor. Typ alla sidor idag kan du kolla hur människor ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) Men om du ska kolla hur folk ska se ut kan du ju lika gärna kolla snyggast. Eller gå ner på stan och kolla på människor. Typ alla sidor idag kan du kolla hur människor ser ut. Stan lät väl som ett vettigar alternativ än snyggast iaf. Snyggast är väl mer åt helvete än lunarstorm iaf?häng inte upp dig på det ,det var ett exempel. Redigerad 28 oktober, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Flyr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Nja inte bra. Men man är inne ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Lunar suger åsnekuk enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Inte varit inne på domänen lunarstorm.se sedan 2001 så jag har ingen aning. Men antar att det är lika dåligt som det var då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Nån som förstår jag menar`? alla tar avstånd från lunar som om det vore pesten, men ädr skulle jag gissa på att dom inte kan låta bli att va inne där ibland.kanske inte i alla fall men många... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Stan lät väl som ett vettigar alternativ än snyggast iaf. Snyggast är väl mer åt helvete än lunarstorm iaf?häng inte upp dig på det ,det var ett exempel. Snyggast har väl mer fjortisar än lunar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 När jag körde med det (för några år sen) så var ju det stora plusset att alla hade det. Men nu när alla har msn och email istället är lunarstorm bara överflödigt. Bjarne kan äta skit och dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Lurnarstorm - dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Har ingenting imot Lunarstorm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) Dem svenska fjortisarnas community - jag passar inte riktigt in där. Språket dem använder är nästan värst... Redigerad 28 oktober, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Gärna en sida jag låterbli att besöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Lunarstorm är jättebra, det finns ingen annanstans man kan reta så många fjortisar på så kort tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts