yoda Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Hur lång tid tar det för ngt man bestält att komma hem (posten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Det beror väl på om Webhallen har varan i fråga i sitt sortiment eller om de måste beställa hem den. Annars tar det väl max 5-7 arbetsdagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Hur lång tid tar det för ngt man bestält att komma hem (posten) Det står nog på kundtjänsten, eller spelet. 2-4 arbetsdagar, ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Lånar topicen.. Är det typ samma tid som det tar med grejjor från Datorbutiken.com ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 När jag beställer spel från webhallen brukar jag få dem inom 1-2 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Brukar ta två dagar efter det att jag gjort beställningen innan varorna finns att hämta utanför dörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Beställer jag tex på morgonen så får jag nästa dag. Beställer jag på en kväll får jag om två dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Inom 24 timmar om produkten finns i lager och du har beställt före 15:00. Gäller inte om du bor ute på landet. Jag brukar få det inom 24 timmar om jag beställer före 15:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts