tobias117 Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Kan någon hjälpa mig med dettaa uppdrag när man **SPOILER** ska hämta 4 polismotorcyklar och lämna dom i en packer som åker runt på motorvägen?? ja har körte typ 5 ggr och varje gång så går tiden ut när ja ska lämna den sista motorcykeln...snälla hjälp mig!! ja lägger upp min sparfil så att någon godhjärtad person kan hjälpa mig... //TobiasGTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Kan någon hjälpa mig med dettaa uppdrag när man **SPOILER** ska hämta 4 polismotorcyklar och lämna dom i en packer som åker runt på motorvägen?? ja har körte typ 5 ggr och varje gång så går tiden ut när ja ska lämna den sista motorcykeln...snälla hjälp mig!! ja lägger upp min sparfil så att någon godhjärtad person kan hjälpa mig... //Tobias Men herregud det är ju skit lätt.Pröva några gånger till så klarar du nog det. Redigerad 29 oktober, 2005 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Kan du inte trycka esc, kolla kartan o planera närmsta vägen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 SÖK SÖK SÖK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts