Danne Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) Hej! idag ska jag och en kompis spela xbox 360 och vi kommer få spela perfect dark zero,prodjekt gotham racing 3,dead or alive 4 och något spel som heter Kameo. det är så att SUPER PLAY hade en tävling att man skulle skriva till dom om varför man skulle vara den personen som skulle få komma och spela och igår så ringde Tommy Rydling (chefredaktören för SUPER PLAY) och sa att jag skulle komma och spela med dom. jag kommer få spela med Tommy Rydling,Alfred holmgren och en ny skribent för SUPER PLAY det kommer blir skit spännande å få träffa dom och då testa den nya xbox 360 Redigerad 28 oktober, 2005 av Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Uräkta att jag säger det men...... Och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Värt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 28 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Uräkta att jag säger det men...... Och? Jag som tänkte lägga ut bilder på när jag var där men nu kan ni glömma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jag som tänkte lägga ut bilder på när jag var där men nu kan ni glömma Du låter som en i min klass... Men lägg gärna upp, var är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jag som tänkte lägga ut bilder på när jag var där men nu kan ni glömma Jag klarar mig, men vad skrev du för att vinna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 28 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Du låter som en i min klass... Men lägg gärna upp, var är det? I Stockholm. Jag vet inte om det är hemma hos någon eller om det är SUPER PLAY kontoret men det får jag se när jag kommer dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jag vet inte om det är hemma hos någon eller om det är SUPER PLAY kontoret men det får jag se när jag kommer dit När du kommer fram vart? Är ju bra att veta var det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 28 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 När du kommer fram vart? Är ju bra att veta var det är. Det säger jag inte för då kanske du kommer dit före mig och låtasa att vara mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Det säger jag inte för då kanske du kommer dit före mig och låtasa att vara mig Skit också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Hej! idag ska jag och en kompis spela xbox 360 och vi kommer få spela perfect dark zero,prodjekt gotham racing 3,dead or alive 4 och något spel som heter Kameo. det är så att SUPER PLAY hade en tävling att man skulle skriva till dom om varför man skulle vara den personen som skulle få komma och spela och igår så ringde Tommy Rydling (chefredaktören för SUPER PLAY) och sa att jag skulle komma och spela med dom. jag kommer få spela med Tommy Rydling,Alfred holmgren och en ny skribent för SUPER PLAY det kommer blir skit spännande å få träffa dom och då testa den nya xbox 360 Vad kul. Had jag också gärna vunnit. Svårt som det är att vänta tills Dec 2. Vad sägs om ett byte? Du får min biljet till Liftarens guide till Galaxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Hej! idag ska jag och en kompis spela xbox 360 och vi kommer få spela perfect dark zero,prodjekt gotham racing 3,dead or alive 4 och något spel som heter Kameo. det är så att SUPER PLAY hade en tävling att man skulle skriva till dom om varför man skulle vara den personen som skulle få komma och spela och igår så ringde Tommy Rydling (chefredaktören för SUPER PLAY) och sa att jag skulle komma och spela med dom. jag kommer få spela med Tommy Rydling,Alfred holmgren och en ny skribent för SUPER PLAY det kommer blir skit spännande å få träffa dom och då testa den nya xbox 360 Jaha...Intressant, Filma lite grafik med mobben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Såg att dom hade skrivit lite om detta i senaste numret av SuperPLAY, ett par bilder fanns också Du som är Daniel Berger va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Skulle du inte lägga upp lite bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts