Sniper Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 När man startar Lost Coast står det att 2.2 GHz är rekommenderat, så då "MÅSTE" man ju inte ha 2.9... så 2.6 GHz kommer nog funka fint Eller har jag missat nåt? Men när man "updatar" Steam så står det i NEWS HL2 Loast Coast, sen Download, sen kollar den datorns prestanda och säger att 2.9 Ghz är minimum och att jag "bara" har 2.6 Ghz... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Aaa Crap! Kör på AMD Athlon 3000+ (2Ghz) Nivida 6600 (256Mb) på grafikkortet Kan inte spela då, fast det "vanliga" HL2 brukar flyta på utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Kör på AMD Athlon 3000+ (2Ghz) 3000+ betyder att den "beter sig" som en 3 Ghz, alltså kan du spela spelet utan problem(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Aaa Crap! Kör på AMD Athlon 3000+ (2Ghz) Nivida 6600 (256Mb) på grafikkortet Kan inte spela då, fast det "vanliga" HL2 brukar flyta på utan problem. Eh? Jag lirar på en med 3000+ 1,8 GHz, och ett Radeon 9800Pro. Flyter skitbra på höga inställningar. Och @ Sniper: presterar är nog ett bättre ord än "beter sig". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Och @ Sniper: presterar är nog ett bättre ord än "beter sig". Tack för ordet, kom inte på det just då, därför skrev jag "beter sig". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Funkar nu!, Va la något buggit som sabba förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Testade lost coast igår med allt på max, flöt på helt okej Snyggt och realistiskt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Testade lost coast igår med allt på max, flöt på helt okej Snyggt och realistiskt också. Även 'Antialiasing mode' och 'Filtering mode'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Även 'Antialiasing mode' och 'Filtering mode'? Självklart har han de! Redigerad 30 oktober, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Självklart har han de! Då kan han ju vara snäll och ta en bild så får vi andra se hur spelet ser ut när det är maxade grafikinställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Då kan han ju vara snäll och ta en bild så får vi andra se hur spelet ser ut när det är maxade grafikinställningar. De bilderna som jag la upp är maxade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 De bilderna som jag la upp är maxade! Heh, typ ingen skillnad mellan max aa och liten aa, samma sak med filtering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 En sak som jag tycker är så helt otroligt med HL2 det är att STEAM varnar för att jag har för dåligt minne (ram) och för dåligt grafikkort men ÄNDÅ så lyckas jag kunna spela HL2 och lost coast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 En sak som jag tycker är så helt otroligt med HL2 det är att STEAM varnar för att jag har för dåligt minne (ram) och för dåligt grafikkort men ÄNDÅ så lyckas jag kunna spela HL2 och lost coast Samma för mig, men jag har intee testat än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 De verkar funka med mitt ATI Radeon x300 kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Det funkar inte med mitt GeForce FX5200. Men jag ska få nya grejer snart så då får vi se hur det blir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) *deleted Redigerad 31 oktober, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts