Azore Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Jag köpte precis spelet Farenheit nu. Hoppas det nu är så bra som ni säger. (Annars kommer jag att kräva pengar av er... ) Berätta vad du tycker sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 F.E.A.R kanske...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 F.E.A.R kanske...... Han skrev att det skulle vara till Ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Berätta vad du tycker sen. Det ska jag göra. Har inte börjat spela. Tänkte börja 22:00. Man måste ju ha den rätt stämningen vet du. Det verkar bara finns ett stort fel med spelet: Bruden i affären sa att det var ett sjukt fett spel och man kan spela det 3 ggr med olika resultat varje gång. Men det sura är att det är jätte kort. Om man är "en bad old gammer" som hon uttryckte det, så kan man klara det på en dag?! Surt i så fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Det ska jag göra. Har inte börjat spela. Tänkte börja 22:00. Man måste ju ha den rätt stämningen vet du. Det verkar bara finns ett stort fel med spelet: Bruden i affären sa att det var ett sjukt fett spel och man kan spela det 3 ggr med olika resultat varje gång. Men det sura är att det är jätte kort. Om man är "en bad old gammer" som hon uttryckte det, så kan man klara det på en dag?! Surt i så fall... Sega ut på det då Testa allt som går att testa och se vad som händer, prata med alla som det går att prata med. Ta en paus lite då och då, stick iväg och köp en pizza. Eller så kan du gå och lägga dig klockan 23.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Har precis börjat spela. Har bara kört "testet" där man lär sig spelet. Han som gjort spelet står och berättar hur man gör. Så J*VLA coolt! Har inte sett nått sånt innan i ett spel. Verkar sjuuuuuukt bra! Ska börja "new game" nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Har precis börjat spela. Har bara kört "testet" där man lär sig spelet. Han som gjort spelet står och berättar hur man gör. Så J*VLA coolt! Har inte sett nått sånt innan i ett spel. Verkar sjuuuuuukt bra! Ska börja "new game" nu... Spelet äger! Det är SÅÅÅÅÅÅÅÅ skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Du har spelat det? Hur j*vla coolt som helst. Håller på att förhöra folk. ska leta upp mordvapen nu! Ska kanske fortsätta snacka om spelet i Farenheit tråden!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Du kommer inte ångra ditt köp! Farenheit är bland dom bästa spelen jag har spelat! Synd bara att spelet är så kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Du kommer inte ångra ditt köp! Farenheit är bland dom bästa spelen jag har spelat! Synd bara att spelet är så kort. Hoppas verkligen att det kommer en uppföljare. Spelsättet är så jävla underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts