oliver Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Var är pohnix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Antar att du menar Phoenix i San Andreas. Tyvärr vet jag inte var den finns. *flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Har sett den åka runt få gånger i Los Santos, men om man klarar bilskolan och Wang cars så kan man köra ett race med Pheonix, man skiter i racet o ställer den i garaget o låter tiden gå ut, då har du din phoenix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Las Venturras - The Strip åker dom på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Var är pohnix Om du klarat till San Fierro kör race där. Välj ''San Fierro Hills'' (har för mig att det var det) där kör man en Phoenix, är bara att köra den till garaget och vänta tills race tiden är ute. Man kan modda den hyffsat mycket. btw, Ha den svart med guldfäljar, min favoritbil. Pontiac Trans Am.. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Las Venturras - The Strip åker dom på Nej det låter lite otroligt. Fast den kasnke gör det på PC vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Las Venturras - The Strip åker dom på Tack! Äntligen har jag en phoenix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Gratzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Lite X-tra info... Där Catalina finns/fanns, (du har gjort uppdrag där), finns en Buffalo, t.v om hennes hus Redigerad 1 november, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Sniper: Du tänker på Buffalo. Redigerad 1 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts