darkjak Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Meddelande till alla som gillar postal: Träffa en psykolog. BUMS NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Meddelande till alla som gillar postal: Träffa en psykolog. BUMS NU! Um okej... HAHAHAHAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Nått fel att gilla postal? Fattar inte va ni har för problem, va fan gör det er om ni är så jävla veka att ni mår illa om ni ser en död modell i ett speL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Nått fel att gilla postal? Fattar inte va ni har för problem, va fan gör det er om ni är så jävla veka att ni mår illa om ni ser en död modell i ett speL? Nej, men det är äckligt att slå ner en person, pissa i dens mun, och sen hälla bensin på han och tända på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) Ska lätt se detta Postal är inte det roligaste spelet men, tycker det var kul när jag spelade det , hmm kommer bli kul att se om dem kommer typ pissa på varandra hehe. Varför är alla så negativa mot postal? det är ju skojigt edit: Nej, men det är äckligt att slå ner en person, pissa i dens mun, och sen hälla bensin på han och tända på.... äckligt säger du, helt sjukt roligt säger jag Redigerad 28 oktober, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Nej, men det är äckligt att slå ner en person, pissa i dens mun, och sen hälla bensin på han och tända på.... IRL, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Uwe Boll redigrerade väll doom filmen också? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Okäj jag trodde väll fel dååh BESSERWISSER! BESSERWISSER! BESSERWISSER! BESSERWISSER! BESSERWISSER! BESSERWISSER! BESSERWISSER! BESSERWISSER! BESSERWISSER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 BESSERWISSER! Baskervilles hund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 AAAHHHH!!! Nu LÄNGTAR jag som f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Fan va spännande det ska få se början av filmen då man ska köpa mjölk till mamma Vet inte om jag vågar se det... Hjäääälp. Nej men allvarligt, har aldrig spelat postal mer än att sätt på första uppdraget. Lite för överdrivet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Ohyeah , det här kan inte bli annat än en av världens roligaste/grymaste/härligaste/coolaste film . Postal är nog det fränaste spelat som gjorts här på moder jord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Ohyeah , det här kan inte bli annat än en av världens roligaste/grymaste/härligaste/coolaste film . Postal är nog det fränaste spelat som gjorts här på moder jord. HA! Du har helt rätt unge man! Du är den första som inte åkt in I ett träd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 HA! Du har helt rätt unge man! Du är den första som inte åkt in I ett träd! Och inte jag heller! Postal äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Och inte jag heller! Postal äger! Jag vet! Finns inget bättre, vill ha det nya. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 28 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Nej, men det är äckligt att slå ner en person, pissa i dens mun, och sen hälla bensin på han och tända på.... Ok, du tycker att det är äckligt. Själv tycker jag att livmodrar, mens och moderkakor är äckliga, medans någon annan kanske älskar att kräkas i rövhål, alla är ju olika när det gäller sånt. Filmen kommer som sagt att bli väldigt rolig tror jag, nån som spelat första Postal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Ok, du tycker att det är äckligt. Själv tycker jag att livmodrar, mens och moderkakor är äckliga, medans någon annan kanske älskar att kräkas i rövhål, alla är ju olika när det gäller sånt. Filmen kommer som sagt att bli väldigt rolig tror jag, nån som spelat första Postal? Nej... Har hört att det första ska vara riktigt dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 28 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Nej... Har hört att det första ska vara riktigt dåligt. Haha ok, du borde köra det första, en riktig klassiker enligt mig. Om jag inte minns fel finns det strutsar med i ettan. Så det borde alla spela som gillar fågelskådning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Haha ok, du borde köra det första, en riktig klassiker enligt mig. Om jag inte minns fel finns det strutsar med i ettan. Så det borde alla spela som gillar fågelskådning. Haha! Men man ser väl 1:an uppifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 28 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Haha! Men man ser väl 1:an uppifrån? Aa, lite snett uppifrån, men det är som sagt väldigt skoj, testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts