Conny_S Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Spelet Postal skall bli film, jag skall helt klart ta den på bio om den kommer till biograferna: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,719785,00.html Hoppas att "Fuck you buddy" och andra citat kommer att finnas med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Världen uslaste regissör ska göra film av världens uslaste spel... tar den totala uselheten ut varandra där måntro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 27 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) Världen uslaste regissör ska göra film av världens uslaste spel... tar den totala uselheten ut varandra där måntro? Du menar väl att världens vänligaste regissör skall göra film av det mest intressanta spel som gjorts. Vänta bara, filmen kommer nog bli klassiker. Tänk bara vad härligt, sprängda elefantar och spinnande katter blandat med "Get the fuck down!" "Get down if you don´t wanna die!" Redigerad 27 oktober, 2005 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Du menar väl att världens vänligaste regissör skall göra film av det mest intressanta spel som gjorts. Vänta bara, filmen kommer nog bli klassiker. Tänk bara vad härligt, sprängda elefantar och spinnande katter blandat med "Get the fuck down!" "Get down if you don´t wanna die!" Du mår nog inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Det var det dummaste projektet jag hört om på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Du menar väl att världens vänligaste regissör skall göra film av det mest intressanta spel som gjorts. Vänta bara, filmen kommer nog bli klassiker. Tänk bara vad härligt, sprängda elefantar och spinnande katter blandat med "Get the fuck down!" "Get down if you don´t wanna die!" Klassiker?? wooooow, en film av ett uselt spel kan inte bli en klassiker..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Haha! Ska lätt se! Postal is the shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Ajajaj! Undra hur detta ska sluta?! *biter på naglarna* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Nu kommer dom sätta den som våldsporr eller något. Sedan så kommer den att förbjudas i alla länder utom Kanada där ingen köper det ändå. Sedan så kommer dom förbjuda ALLA spel. Till och med Barbie spelena. Sedan så är vi där igen med våra kottar och pinnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Kan det bli annat än katastrof? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Kan det bli annat än katastrof? Jo, ett lyckande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Kan det bli annat än katastrof? Knappast!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Knappast!!!! Jag citerar : Don't Judge a Book By Its Cover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Ha ha ha. GL HF Boll! Finns fan folk till allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Jag citerar : Don't Judge a Book By Its Cover Det finns ju ioförsig en chans att det faktiskt blir bra...kan bara inte se det framför mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Ehm, varför inte? Spelet hade fin handling, sen att det var överbrutalt är en annan sak. Så sluta följa strömmen tuffisar. JA JAG HAR MATTEPROV IMORN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Det luktar kult, bannemej. Var Är Tvålen, Broder? - Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Ändå lite småkul att gary coleman ska vara med i filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Lätt att jag ska se denna filmen spelet var ju kul i en timma för mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Uwe Boll redigrerade väll doom filmen också? Jag har inte hört nått mer om den, men han suger har jag läst. Har inga egna erfaenheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts