.:Gurkan:. Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) Som ni kanske läste på topic namnet så har jag problem med grafiken i quake 4. Som ni ser på bilden så är allting grönt. Jag har ett ATI radeon 9250 kort och det klarar doom3 ganska bra. Id software sa att dom använder samma grafik motor som doom3...Behöver hjälp :'( EDIT: Jag ville inte starta et ny topic, men jag behöver tuts till valve hammer, du vet Map editorn till CS Redigerad 27 oktober, 2005 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) Som ni kanske läste på topic namnet så har jag problem med grafiken i quake 4. Som ni ser på bilden så är allting grönt. Jag har ett ATI radeon 9250 kort och det klarar doom3 ganska bra. Id software sa att dom använder samma grafik motor som doom3...Behöver hjälp :'( EDIT: Jag ville inte starta et ny topic, men jag behöver tuts till valve hammer, du vet Map editorn till CS Har du hittat det i buskarna? Problemet ska vara vanligt då... Har dock ingen lösning. Redigerad 27 oktober, 2005 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Allting är inte grönt.. -- Vet inte vad du skall göra.. Kolla lite i settnings? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 27 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Jag har kollat alla settings och så. Men för övrigt så körs ju spelet väldigt bra det är snabbt och så, men, det är grönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Som ni kanske läste på topic namnet så har jag problem med grafiken i quake 4. Som ni ser på bilden så är allting grönt. Jag har ett ATI radeon 9250 kort och det klarar doom3 ganska bra. Id software sa att dom använder samma grafik motor som doom3...Behöver hjälp :'( EDIT: Jag ville inte starta et ny topic, men jag behöver tuts till valve hammer, du vet Map editorn till CS Hitta en ny buske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Jag har kollat alla settings och så. Men för övrigt så körs ju spelet väldigt bra det är snabbt och så, men, det är grönt Uppdaterat drivrutinerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Kan som Aki sa ha att göra med drivrutinerna... för övrigt så är motorn uppgraderad sedan Doom 3, men men. Titta på deras hemsida så du är säker på om ditt grafikkort stöds med mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 27 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Jag har updaterat drivrutinerna men samma problem. Jag har också kollat på deras hemsida och mitt kort stöder inte spelet...men, men, Jag får alla fall ett ny grafikkort 7 december Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Jag har updaterat drivrutinerna men samma problem. Jag har också kollat på deras hemsida och mitt kort stöder inte spelet...men, men, Jag får alla fall ett ny grafikkort 7 december Vad får du för kort då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Vad får du för kort då ??? Han skrev det i första posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Han skrev det i första posten Han skrev väl vad han har för kort nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Han skrev väl vad han har för kort nu eller? Oj! Jag läste fel :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts