pKz Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Jää, det räcker för mig, nu e jag en häftig "patriot" också.. ska nog ställa mig med Sverige flaggan och heila så att ingen ser =) sen efter ska jag ta fram den häftiga AKn och posa som aldrig förr Det finns bara en bra patriot, det är en död patriot. H3h3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Wow, dina kommentarer är så nödvändiga. Vad vinner du på detta? Och det jag skrev var menat åt Hummler och inte pKz... Redigerad 17 november, 2005 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Det finns bara en bra patriot, det är en död patriot. H3h3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Det finns bara en bra patriot, det är en död patriot. H3h3 Ja, ser ju inte det roliga i det men skitsamma =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Jag bryr mig varken om han hotade folk att köpa/lyssna på hans skivor.. Beter/Betedde sig förjävla omoget.. Case closed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Ja, ser ju inte det roliga i det men skitsamma =) Gå i skolan då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Gå i skolan då. Ibland =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Ibland =) Ibland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts