JohnnyH87 Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Cypress Hill var med i ett Latino gäng innan de bildade sitt band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jay-Z är nog inte det han ser ut smom nån Collegepojke. Men är rätt bra endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Du kan inte seriöst tro på det. All gangsta-rap är mer eller mindre en image. Läste det på wiki har jag för mig och då borde det stämma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Trevligt att ni gilar eazy-e, men det är forfarande alltså ingen som har sett den där bilden då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Knappast wananbe, eazy-e är ju gangstas grundare, han är ju gagstarapens konung. han var ju först och störst och coolast. Han menar verkligen allvar Redigerad 4 november, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Han menar verkligen allvar Ja varför inte, han är ju rå, brutal och häftig som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Eazy-E sålde knark som fan, även när han va känd. Inget skulle gå ihop annars, t.ex. att han betalade borgen åt Dr. Dre, startade eget skivbolag utan större erfarenhet etc.. så det stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Advantage Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 F*n vad rätt du hade där Reve damn Eazy-E är kung !!! han upptäckte mina idoler Bone Thugs N Harmony! synd att dem inte fick med låtar från dem men det är så att Ryder det ska föreställas vara Eazy-E och CJ Dr Dre? dem är väldigt identiska i alla fall och dem bor ju i ganton där Eazy och Dre bodde alltså Compton så det verkar lite sammankoplande eller? Eazy-E N.W.A och Bone Thugs N Harmony är det bästa som finns!! inom Rap Dope Man Str8 Outta Compton damn Bone 4 Evah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Advantage Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Mystic han har rätt Eazy-E var en gangster han hotade folk med ak47 för att folk skulle köpa deras albums och så fick dem problem med polisen med Fuc* the Police som Bone Thugs N Harmony sen gjorde om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Yo ! Jag e gangsta foe real! Nu ska jag sätta mig i soffan med en plastleksak och vara häftigt.. hej då ... mustafa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Yo ! Jag e gangsta foe real! Nu ska jag sätta mig i soffan med en plastleksak och vara häftigt.. hej då ... mustafa Haha! T.om jag skrattade inte ens där, och jag brukar skratta när jag själv fiser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Haha! T.om jag skrattade inte ens där, och jag brukar skratta när jag själv fiser. Nej detta e inget att skratta åt mannen, det e foe real yo! och dina fisar skiter jag i mannen Vi görs... Achmed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Nej detta e inget att skratta åt mannen, det e foe real yo! och dina fisar skiter jag i mannen Vi görs... Achmed Men jävla tönt gå och finns till nån annan stans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Men jävla tönt gå och finns till nån annan stans. Haha =) Om han kan va häftig med en plastleksak kan jag också va det =) Ska nog sätta mig i soffan igen med min häftiga pickadolla .. hajk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Haha =) Om han kan va häftig med en plastleksak kan jag också va det =) Ska nog sätta mig i soffan igen med min häftiga pickadolla .. hajk Orka vara så jättemogen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Orka vara så jättemogen.. Typ som han, men så skulle du väl aldrig säga till honom om du hade fått chansen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Typ som han, men så skulle du väl aldrig säga till honom om du hade fått chansen ? Skulle du hålla på & fjanta dig sådär framför honom? Om han stog framför dig? Nej just det. Jag tror du är en feg liten "patriot" som åker omkring med din epa och viskar "blatte" så ingen hör, så åker du iväg i 20km/s. Yeha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Haha =) Om han kan va häftig med en plastleksak kan jag också va det =) Ska nog sätta mig i soffan igen med min häftiga pickadolla .. hajk Men vafan vill du din jävla tönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Skulle du hålla på & fjanta dig sådär framför honom? Om han stog framför dig? Nej just det. Jag tror du är en feg liten "patriot" som åker omkring med din epa och viskar "blatte" så ingen hör, så åker du iväg i 20km/s. Yeha Jää, det räcker för mig, nu e jag en häftig "patriot" också.. ska nog ställa mig med Sverige flaggan och heila så att ingen ser =) sen efter ska jag ta fram den häftiga AKn och posa som aldrig förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Jää, det räcker för mig, nu e jag en häftig "patriot" också.. ska nog ställa mig med Sverige flaggan och heila så att ingen ser =) sen efter ska jag ta fram den häftiga AKn och posa som aldrig förr Nej gå och finns bara för du inte gillar Rap, Hip-Hop och är nån jävla rasist eller nåt behöver du inte finnas här. Du förresten så är Ak inte svensk. Använd en "ÄKTA SVENSK YXA I VIKING STIL" eller nåt. Ja hatar dig. Från och med nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts