Jump to content

Ryder/Eazy-e bild

Ballena
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 2 weeks later...

F*n vad rätt du hade där Reve damn Eazy-E är kung !!! han upptäckte mina idoler Bone Thugs N Harmony! synd att dem inte fick med låtar från dem men det är så att Ryder det ska föreställas vara Eazy-E och CJ Dr Dre? dem är väldigt identiska i alla fall och dem bor ju i ganton där Eazy och Dre bodde alltså Compton så det verkar lite sammankoplande :ermm: eller? Eazy-E N.W.A och Bone Thugs N Harmony är det bästa som finns!! inom Rap Dope Man Str8 Outta Compton damn Bone 4 Evah!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typ som han, men så skulle du väl aldrig säga till honom om du hade fått chansen ?

Skulle du hålla på & fjanta dig sådär framför honom? Om han stog framför dig? Nej just det. Jag tror du är en feg liten "patriot" som åker omkring med din epa och viskar "blatte" så ingen hör, så åker du iväg i 20km/s. Yeha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle du hålla på & fjanta dig sådär framför honom? Om han stog framför dig? Nej just det. Jag tror du är en feg liten "patriot" som åker omkring med din epa och viskar "blatte" så ingen hör, så åker du iväg i 20km/s. Yeha

Jää, det räcker för mig, nu e jag en häftig "patriot" också.. ska nog ställa mig med Sverige flaggan och heila så att ingen ser =) sen efter ska jag ta fram den häftiga AKn och posa som aldrig förr

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jää, det räcker för mig, nu e jag en häftig "patriot" också.. ska nog ställa mig med Sverige flaggan och heila så att ingen ser =) sen efter ska jag ta fram den häftiga AKn och posa som aldrig förr

Nej gå och finns bara för du inte gillar Rap, Hip-Hop och är nån jävla rasist eller nåt behöver du inte finnas här. Du förresten så är Ak inte svensk. Använd en "ÄKTA SVENSK YXA I VIKING STIL" eller nåt. Ja hatar dig. Från och med nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor