Ballena Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Hallå Jag är ett stort fan av the real niggah eazy-e. Jag minns en bild som jag har sett ett antal gånger på det här forumet, det är en bild där eazy sitter i en soffa med några homies. Eazy hade en ak47 i handen, jäkligt rått. Jag skulle gärna vilja se den här bilden igen. Jag ahr sökt men utan reslutat då jag inte kommer ihåg vad trådarna med den här bilden handlade om. Så om du minns vad bilden heter, vad tråden där den fanns i heter eller om du har den på din hårddisk. Lägg upp bilden här eller länka tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Vad har detta med SA att göra. Och är det Ryder eller Eazy-E som är på bilden du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 27 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Det är eazy-e, anledningen till att jag nämde ryder är för att tråde skulle ha någon anknytning till gta sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Det är eazy-e, anledningen till att jag nämde ryder är för att tråde skulle ha någon anknytning till gta sa. Varför ska en tråd om Eazy-e ha anktnytning till SA forumet? Värkar vara lite fel forum. ''Hur kokar man ägg'' Beskrivning: Warcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 27 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Okej, fel forum. Men är det ingen som kommer ihåg bilden jag vill ha? Bilden liknar denna skillnaden är att det är eazy-e istället fär ice cube och att han håller i en ak47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 27 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Verkligen ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Verkligen ingen som vet? Kanske inte här, *flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 28 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Ingen som vet här då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Okej, fel forum. Men är det ingen som kommer ihåg bilden jag vill ha? Bilden liknar denna skillnaden är att det är eazy-e istället fär ice cube och att han håller i en ak47 Ice cube håller också i en ak47. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Va e det för coolt med en rappare som håller i en AK47!? ..... .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Va e det för coolt med en rappare som håller i en AK47!? ..... .... Attdomärsåjävlagangsta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Attdomärsåjävlagangsta! Snarare Wannabe Gangstat isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 28 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Knappast wananbe, eazy-e är ju gangstas grundare, han är ju gagstarapens konung. han var ju först och störst och coolast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Knappast wananbe, eazy-e är ju gangstas grundare, han är ju gagstarapens konung. han var ju först och störst och coolast. CoooooooooolT :!!! :PDAASDPP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Snarare Wannabe Gangstat isf. Han är knappast någon wannabe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Jag lyssnar väldigt mycket på Eazy-E men har svårt att tro att han var gangster. Däremot va han en "buse" så att säga Sen hade han middag med presidenten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Snarare Wannabe Gangstat isf. Eazy va fan gangsta, han drog in 600.000 $ på sitt knarklangande som gjorde så att NWA kunde spela in skivor å shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Eazy-E och NWA var väl dom enda rappare som e riktiga Gangztas tillskillnad från 50cent och såna n00bs. åhh Vilken Dizz inte Redigerad 29 oktober, 2005 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Eazy va fan gangsta, han drog in 600.000 $ på sitt knarklangande som gjorde så att NWA kunde spela in skivor å shit Du kan inte seriöst tro på det. All gangsta-rap är mer eller mindre en image. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Du kan inte seriöst tro på det. All gangsta-rap är mer eller mindre en image. Är Nas "G"??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts