Kiwi Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) http://www.gtanetwork.it/news/data/upimages/sa-2p.jpg Hej alla, jag hade tänkt att vi skulle kunna starta en tråd om PS2 Multiplayer här, och skriva i stort sätt allt som går att göra på multiplayer osv... Kom gärna med förslag och liknande UPDATE -+- 27/10/05 * En spelare kan använda Jetpack -Kiwi * Man kan flyga tvåsitsiga flygplan: Dodo, Beagle och Skimmer -Kiwi * Båda spelarna kan använda Jetpack, se Post #2 -Didier Sachs * En spelare kan gå på botten om han blir utsliten ur en skimmer -MarkusE * Man kan hugga av player ett's huvud, som kommer att springa omkring huvudlös i singleplayer läget -Azore * Stå på vingen på ett plan som spelare ett kör [svårt] -MarkusE Kom gärna med fler förslag, jag kommer att updatera tråden så ofta jag kan Uppdaterad 20.24 den 27de oktober Redigerad 27 oktober, 2005 av Kiwi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) Båda spelarna kan använda jetpack, först fuskar player 1 till sig en sen tar man av den så tar player 2 den, ;D EDIT:Sen fuskar player 1 till sig en ny ! Redigerad 27 oktober, 2005 av Didier Sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 27 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) Tack för tipset Didier Sachs, jag la dit det i listan. Vi behöver fler saker, kom igen! Redigerad 27 oktober, 2005 av Kiwi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Om en spelare tar en skimmer (stavning), sen trycker den andra så han går in i den. Då slitter den ena spelaren ut den andra och han som blir utsliten ramla ner på botten och kan vara där hur länge som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 27 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Tack MarkusE, du menar alltså att spelaren som blir utsliten ur skimmern kan vara på botten hur länge som helst? Vi behöver fortfarande fler saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) Man kan använda sig av Katanan, hugga av player1's huvud för att sedan gå runt utan huvud, även efter man spelat klart Multiplayer. Edit: Detta tillsammans med massa sprutande blod. Redigerad 27 oktober, 2005 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 27 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Testat och lagt till i listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) En spelare kan sätta sig i ett flygplan ex. Nevada och sen ställer sig den andra på vingen och så försöker man flyga utan att den andra ramlar av. Väldigt kul när man gör sig till så den andra ramlar ner när man e högt uppe i luften. OBS : Svårt Redigerad 27 oktober, 2005 av MarkusE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 27 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Ja det har jag provat, mitt bästa är 50 sekunder (jag kör). *Lagt till i listan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts