Peskele Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Jag kör THUG 2 med en ps2 dosa på min dator och på ca 3 st goals står det att jag ska göra en "Natas spin" men jag fattar inte hur i helvete jag ska göra den, jag har tryckt på alla möjliga knappar. Det står att jhag ska trycka på "KP8+KP9", och jag har tittat vilka knappar det är men det funkar ändå inte, kan nån förklara hur man gör en Natas Spin? Asså typ ollie + upp knappen eller nått i den stilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Jag kör att jag stannar vid en stolpe (en låg stolpe) och gör en ollie framför den och när jag tycker att jag befinner mig ovanför den trycker jag in KP9 och KP8 eller vilka knappar det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 27 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Jag kör att jag stannar vid en stolpe (en låg stolpe) och gör en ollie framför den och när jag tycker att jag befinner mig ovanför den trycker jag in KP9 och KP8 eller vilka knappar det var. Ok, iaf så räddade min bror mig och visade hur man gjorde, tack endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts