oskaroskar Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Paul i Rammstein FTW Vote: Annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Ozzy är ju nästan hårdrockens fader så, ett självklart val. Precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Slash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Kom att tänka på att jag faktiskt vill se båda Jimmy Page och Jimi Hendrix på alternativen. Någon av dem är verkligen hårdrockens fader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Slash i guns n roses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vote: Angus Young Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Slash i Guns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jimi i Jimi Hendrix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Judas Preist är väll ganska stor vad jag vet, eller han var stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Judas Preist är väll ganska stor vad jag vet, eller han var stor. Judas Priest är ingen jävla person. Rob Halford menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Judas Preist är väll ganska stor vad jag vet, eller han var stor. Han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Fattar inte varför Corey Taylor existerar i den där listan. Vote: Ozzy Han är en riktig jävla legend. Harris är ju heller inte dålig asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 2 sidor och bara ne röst på Lemmy!?!? jävla forum asså! vote: Ian "Lemmy" Kilmister!!! om ingen annan än vi som rösta på honom gör dwet nu! så tar jag självmord! eller...iaf sätter på lite motörhead! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Han? Ja. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Du gav mig nått vackert till min sign Cyprez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts