Chilli_13 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Njaa inte riktit det första med att hämta markering?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Ctrl+klicka på textlagret så du får en markering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Fatar noll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Fatar noll Håll in ctrl och klicka på textlagret i lagemenyn. funkar det inte så funkar det inte med elements. fattar du inte vad jag menar nu får du nog hålla dig till paint som du förhoppningsvis klarar av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Ähh Fan nu skiter jag i det här jävla skitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 ... Jag testar lite olika mönster... Var det nån som ville ha en 3 doors down fan? Alltid, du är så gullig Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Men "glansen" då? Men annars, jovars, ganska bra. Kan inte göra glansen har jag sagt. Om ni vill kan jag göra några också. Bara ni inte kräver glans. Om inte Siana kan lära mig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Ähh Fan nu skiter jag i det här jävla skitet Men det är ju inget svårt, jag har element. Gör som KalleR säger. Oj Dubbel post :'( , förmodligen min första under in aktiva tid :'( Redigerad 29 oktober, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Ähh Fan nu skiter jag i det här jävla skitet Gör det, gå och lek med lego eller nåt istället. och förlåt för att man försöker hjälpa till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Gör det, gå och lek med lego eller nåt istället. och förlåt för att man försöker hjälpa till Jag säger det samma, vicke har jag förklarat en sak för två ggr, men han vill inte göra som jag säger. Och jag testade så som du sa kalle, för att se så du inte sade fel (jag har också element) och det gick att göra på ditt sätt. Men vissa vill helt enkelt inte ha hjälp, dom vill fortsätta misslyckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Jag har inte sagt att det var nåt fel på din hjälp... det är jag som är så kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Jag har inte sagt att det var nåt fel på din hjälp... det är jag som är så kass Men det är ju skitenkelt. Du håller in CTRL och klickar på textlagret i lager menyn (den brukar finnas till höger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Okej, vi försöker igen med då får du förklara hurr man expanderar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Elfsborg fan någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Elfsborg fan någon? Jag kan testa, Jag vill Om den blir ful så kan någon annan göra, editerar in den sen. Här är min, men massor har ju redan hunnit före :'( Redigerad 29 oktober, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 KOm på ett eget simpelt sätt... men tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Jag säger det samma, vicke har jag förklarat en sak för två ggr, men han vill inte göra som jag säger. Och jag testade så som du sa kalle, för att se så du inte sade fel (jag har också element) och det gick att göra på ditt sätt. Men vissa vill helt enkelt inte ha hjälp, dom vill fortsätta misslyckas. Liten sak jag gjorde: http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/A_Macrobar.PNG Denna gjorde jag på skämt.. Tog ca 6min http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/Macrobar_user.png Redigerad 29 oktober, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Inte speciellt snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Elfsborg fan någon? Värschegod. http://img399.imageshack.us/img399/8838/elfsborgfan8tb.jpg Edit: Doh.. glömde scanlinjerna.. edit 2: Här är en med scanlinjer.. http://img358.imageshack.us/img358/896/elfsborgfan3pz.jpg edit 3: Glömde ju glansen också http://img358.imageshack.us/img358/6450/elfsborgfan8ux.jpg Redigerad 29 oktober, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Elfsborg fan någon? Mitt försök. Edit: @ Ace: Du glömde "glansen" också. Redigerad 29 oktober, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts