Mathias Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Markera allt utom den yttersta pixelraden (på alla sidor) och trycke ctrl+shift+I och sen måla svart ( så gör jag) Redigerad 29 oktober, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Använder Photshop elements 3.0 någon som kan berätta ur man får ram runt bokstäver & bilder har det på svensks.... Jag har photoshop elements 2, och gör ramar i paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Markera allt utom den yttersta pixelraden (på alla sidor) och trycke ctrl+shift+I och sen måla svart ( så gör jag) Hur vet jag vart "yttersta pixelraden" är nånstans?? Vet du hur man gör med bokstäver också?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Någon som har lust att hjälpa mig med en sak? Jag behöver det för att göra en userbar men det kan var bra att veta iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Någon som har lust att hjälpa mig med en sak? Jag behöver det för att göra en userbar men det kan var bra att veta iaf. Vad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Någon som har lust att hjälpa mig med en sak? Jag behöver det för att göra en userbar men det kan var bra att veta iaf. Det kan ju vara bra att säga vad du vill ha hjälp med om vi ska hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Vad?? Hur kopierar man en bild från ett dokument till userbaren. Om jag har copy sen paste så hamnar bilden i mitten och jag kan inte flytta den. Drar jag den över med en select tool så finns det bara markeringen men ingen bild syns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Hur kopierar man en bild från ett dokument till userbaren. Om jag har copy sen paste så hamnar bilden i mitten och jag kan inte flytta den. Drar jag den över med en select tool så finns det bara markeringen men ingen bild syns... Testa att ha userbaren du ska göra öppen i PS, sedan trycker du på arkiv > öppna och sedan letar du fram bilden och så drear du den från bildrutan till userbarsrutan, då ska man kunna både flytta och förminska den som du vill ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Testa att ha userbaren du ska göra öppen i PS, sedan trycker du på arkiv > öppna och sedan letar du fram bilden och så drear du den från bildrutan till userbarsrutan, då ska man kunna både flytta och förminska den som du vill ha den Ja men den kommer ju i en egen ruta. Vad ska jag dra i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Hmm.. Små lustigt att göra dom här ju.. http://img485.imageshack.us/img485/3826/looptroopfan0cd.jpg http://img485.imageshack.us/img485/8977/millencolinfan0bs.jpg http://img485.imageshack.us/img485/2653/timbuktufan6nm.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Ja men den kommer ju i en egen ruta. Vad ska jag dra i? dra från den rutan till "userbar rutan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 dra från den rutan till "userbar rutan" Mjo det gick nu man var tvungen att klicka på paste när den där osynliga bilden kom Men jag kunde inte få den exakt vart jag ville. Hur gjorde man texten nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Jag vill ha en som det står "BRAIN USER" på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Jag vill ha en som det står "BRAIN USER" på... Jag la upp en på förra sidan... Fick det att fungera med ram runt bilder nu, bokstäver? nån som kan nåt knep?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Jag vill ha en som det står "BRAIN USER" på... Men hur sjutton vill du ha den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Kanske har ngn gjort jag gjorde isåfall "en till" http://img490.imageshack.us/img490/3752/brain7eu.jpg Redigerad 29 oktober, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Wiee min första seriösa userbar... Vad tycks: http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/Add_Reply_button_clicker_userbar.png Oj har glömt ram. Aja får fixa det sen. Nej fan glömde sån där glans också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Fel font åxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Hur gjorde man texten nu igen? Paint ftw . Jag gör allt i photoshop utom texten, den gör jag i paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Fel font åxå Vilken font ska man använda då? Har bara dom vanliga fonterna man har i windows. Och kan inte göra den där glansen ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts