antflaxx Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Skulle nån kunna göra en där det står 50 cent på och sen en bild på han? plzz? Men 50cent den jävla kolsäcken kan fan suga min store. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Men 50cent den jävla kolsäcken kan fan suga min store. Kom du på det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Kom du på det nu? Haha,Nä faktiskt inte Men finns vissa som inte fattar det. Sånna idiot hip hopare och skit. Nä,fy fan sån musik får mig att spy. De bara sjunger om varandras morsor,homies,knark och annat onödigt skit. Men Hårdrock,Thrash,Punk och Metal det är fina grejor där emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Haha,Nä faktiskt inte Men finns vissa som inte fattar det. Sånna idiot hip hopare och skit. Nä,fy fan sån musik får mig att spy. De bara sjunger om varandras morsor,homies,knark och annat onödigt skit. Men Hårdrock,Thrash,Punk och Metal det är fina grejor där emot. Vem fan e de på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Vem fan e de på bilden? Jeff Hanneman i Slayer vad fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Nightwish fan tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Haha,Nä faktiskt inte Men finns vissa som inte fattar det. Sånna idiot hip hopare och skit. Nä,fy fan sån musik får mig att spy. De bara sjunger om varandras morsor,homies,knark och annat onödigt skit. Men Hårdrock,Thrash,Punk och Metal det är fina grejor där emot. Men ditt jävla pucko, du kanske ska lyssna på hiphop innan du kritiserar det? Och sen är det ju så jävla mycket vettigare att stå med en massa jävla ketchup/låtsas blod insmetat över hela sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Nightwish fan tack. Usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Men ditt jävla pucko, du kanske ska lyssna på hiphop innan du kritiserar det? Och sen är det ju så jävla mycket vettigare att stå med en massa jävla ketchup/låtsas blod insmetat över hela sig Inga jävla musikbråk här nu, Ace... PEACE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Usch Symphony metal är faktist väldigt bra, hoppas bara nightwish fixar ny sångerska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Men ditt jävla pucko, du kanske ska lyssna på hiphop innan du kritiserar det? Och sen är det ju så jävla mycket vettigare att stå med en massa jävla ketchup/låtsas blod insmetat över hela sig Stort w0rd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Någon sem ens försöker på min Nightwish? Redigerad 29 januari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Någon sem ens försöker på min Nightwish? Varsågod ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Någon sem ens försöker på min Nightwish? Japp;) http://img481.imageshack.us/img481/8599/nightwishfan5ng.jpg §Antflaxx:Kan du säga en kortare text jag kna skria in så kan jag fix´at Edit:Fattar inte var mina ramar tar vägen idag dom är där innan jag laddar upp dom,sen försvinner, dom, men om jag äppnar dom igen så finns ramen där iaf :'( Redigerad 29 januari, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Japp;) http://img481.imageshack.us/img481/8599/nightwishfan5ng.jpg Bra, men mindre text tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Bra, men mindre text tack. Nu förstår jag varför ingen vill göra en till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Nu förstår jag varför ingen vill göra en till dig. Jag förstår kattälskaren, varför han "klagar" och inte vill använda den. För den var ju inte korrekt gjord. Kolla hur texten ser ut, och så saknar den ram också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 .wÖÖÖrd KalleR ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 .wÖÖÖrd KalleR ! Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Någon borde göra en "Userbar requester !" åt Kattälskaren ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts