Tossie Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Kan nån byta färg på den här? här? och göra en ny med den här bilden? ]bild... Okej da..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Snääääääääälla kan ingen göra en Hammarby Fan, bilder finns på google sök på hammarby bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Snääääääääälla kan ingen göra en Hammarby Fan, bilder finns på google sök på hammarby bara Haha, du stackare! Inte fått nån än Jag gör en åt dig. EDIT: Redigerad 21 november, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Kebab: http://img407.imageshack.us/img407/7194/search9ci.jpg Tack taack för den Riktigt nice, måste jag säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Haha, du stackare! Inte fått nån än Jag gör en åt dig. EDIT: Tack snuttegubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Nån som kan göra en Bmw M3 lover skicka pm eller säg till om ni vill ha bild, annars finns ju Gööglä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Nån som kan göra en Bmw M3 lover skicka pm eller säg till om ni vill ha bild, annars finns ju Gööglä Lägg upp en bild själv, så man vet hur du vill ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Länge sen man gjorde en ub, men här kommer en bmw m3 lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Länge sen man gjorde en ub, men här kommer en bmw m3 lover Nice .. Men vem snubben på bilden är vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Nice .. Men vem snubben på bilden är vet jag inte Haha, Uploadade du inte den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Nice .. Men vem snubben på bilden är vet jag inte Det är ju en en pizzabagare, en typisk bmw lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Det är ju en en pizzabagare, en typisk bmw lover Gott skratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Dreamhack-userbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Fina färger... Men jag börjar bli riktigt less på att alla gör dem med exakt likadan stil hela tiden. Meh, din gamla hästkopulerare. Du får väl göra dina av gammal potatis om du vill. Helt kefft tycker jag. *Går iväg och gör en userbar i vanlig stil* HAH!!! Där fick du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Det är ju en en pizzabagare, en typisk bmw lover .. okey .. inte riktigt vad jag hade tänkt mig men de va ganska roligt.. lägger upp en bild på bilen om du vill göra en sån också Redigerad 22 november, 2005 av Wolfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 .. okey .. inte riktigt vad jag hade tänkt mig men de va ganska roligt.. lägger upp en bild på bilen om du vill göra en sån också Alldeles för stor, när man förminskar den där bilden till userbarstorlek blir det bara skit av bilden, försök att hitta en mindre bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Meh, din gamla hästkopulerare. Du får väl göra dina av gammal potatis om du vill. Helt kefft tycker jag. *Går iväg och gör en userbar i vanlig stil* HAH!!! Där fick du. BAH! MEN... DU... HAR ETT NICK SOM BÖRJAR PÅ "F"! PILUTTA DIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Alldeles för stor, när man förminskar den där bilden till userbarstorlek blir det bara skit av bilden, försök att hitta en mindre bild. Då är det du som gör fel, för alla bilder som är små är förmnskade av nån annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Då är det du som gör fel, för alla bilder som är små är förmnskade av nån annan Mina blir pixliga och larviga, men jag säger än en gång att jag har element, varken lika avancerat eller proffsigt som photoshop CS/CS2 och dom nyare photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Hjälp, en Skitful Userbar! http://img7.imageshack.us/img7/1243/skitfuluserbar1in.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts