darkjak Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Här är en av två stycken jag har gjort som hyllning till Dark Angel... Dom kommer upp snart på www.dystopic.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Tackar Varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 SKulle ingen snäll själ vilja göra en ''Les paul user'' userbar åt mig? för er som inte vet vad les paul är för något så kan jag informera er om att det är en sorts gitarrmodell. kommer med bild senare om någon kan tänka sig att göra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 SKulle ingen snäll själ vilja göra en ''Les paul user'' userbar åt mig? för er som inte vet vad les paul är för något så kan jag informera er om att det är en sorts gitarrmodell. kommer med bild senare om någon kan tänka sig att göra den. Jag gör den gärna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jag gör den gärna... U just made my day! Bild exempel: http://www.abcsounds.co.uk/images/gib-lp-colour-2.jpg http://www.gibson.com/products/gibson/lespaul/flespaul.jpg fler exempel kan du hitta på www.gibson.com good luck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) U just made my day! Bild exempel: http://www.abcsounds.co.uk/images/gib-lp-colour-2.jpg http://www.gibson.com/products/gibson/lespaul/flespaul.jpg fler exempel kan du hitta på www.gibson.com good luck ... Redigerad 13 november, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Respect + Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Lägger upp några som jag gjorde för ett tag sedan, men inte orkat lägga upp. Skratta åt dom, njut av dom, ät dom till middag, eller något. Pfft. Bläh. Shhh. Rabies. Capiche? http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/Stewie_Fan.jpg http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/Poker_Player.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Lägger upp några som jag gjorde för ett tag sedan, men inte orkat lägga upp. Skratta åt dom, njut av dom, ät dom till middag, eller något. Pfft. Bläh. Shhh. Rabies. Capiche? Oh! Stewie Fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Någon som har lust att göra en Hammarby IF Fan eller en Bajen Fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Hur får man den där reflektionseffekten? Fattade inte beskrivningen i Tutorialen. Vad ska man göra efter att man tog den ovala markören? Blir ju inte genomskinligt då man tar o fyller den me färghinken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Hur får man den där reflektionseffekten? Fattade inte beskrivningen i Tutorialen. Vad ska man göra efter att man tog den ovala markören? Blir ju inte genomskinligt då man tar o fyller den me färghinken... Sänk bara Opaciteten på lagret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Här är en av två stycken jag har gjort som hyllning till Dark Angel... Dom kommer upp snart på www.dystopic.net Tycker att du ska använda blötnings verktyget så att det blir lite suddigare vid kanten på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Sänk bara Opaciteten på lagret TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Ingen som har lust att göa en Hammarby IF Fan eller en Bajen Fan eller en Bajen Fans Fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Jag undrar bara hur vissa personer kan ha 3 eller flera Userbars medans jag bara kan ha två? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Jag undrar bara hur vissa personer kan ha 3 eller flera Userbars medans jag bara kan ha två? Teckenbegränsning... Ta bort URL-klammern omkring bilden, så bara IMG-klammern o bildlänken är kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Jag vill ha en Imagehack user Kanske lägger upp en bild. Men annars ni vet ju den där lilla guldgrodan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Jag vill ha en Imagehack user Kanske lägger upp en bild. Men annars ni vet ju den där lilla guldgrodan! Vad har hänt med Stewie? Aaaarghhh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Jag vill ha en Imagehack user Kanske lägger upp en bild. Men annars ni vet ju den där lilla guldgrodan! Varsågod Redigerad 17 november, 2005 av Tossie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts