Benvit Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Den som jag använder heter Visitor...Länk... Använder samma =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 ...Nu är det rätt font iaf (?..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) ...Nu är det rätt font iaf (?..) Nej det är det inte. Eller jo. det kanske är rätt font, med det är fel storlek. Redigerad 7 november, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 ...Nu är det rätt font iaf (?..) Som sagt. fel storlek. och sen ska det inte vara kantutgämnat heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Som sagt. fel storlek. och sen ska det inte vara kantutgämnat heller Doh!, villken storlek ska det va då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Doh!, villken storlek ska det va då? Stänk av kantutämningen så märker du när det är rätt storlek om du testar dig fram. lättare det än att posta här. 8 ska det vara Redigerad 7 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Stänk av kantutämningen så märker du när det är rätt storlek om du testar dig fram. lättare det än att posta här. 8 ska det vara 8? Hur fan går det till? menar du fontstorleken..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 8? Hur fan går det till? menar du fontstorleken..? Vad tror du jag menar när jag quotar detta?: ...Nu är det rätt font iaf (?..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Skulle gärna vilja ha en Man Utd fan userbar. Någon snäll forumit som skulle göra en snygg sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Vad tror du jag menar när jag quotar detta?: Fonte så klart... men det blir ju fan så här litet om inte mindre Redigerad 7 november, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag använder storlek 12 med fonten "Visitor" och ingen kantutjämning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Skulle gärna vilja ha en Man Utd fan userbar. Någon snäll forumit som skulle göra en snygg sådan. Släng upp en bild då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Jag använder storlek 12 med fonten "Visitor" och ingen kantutjämning Då kör jag okså på det, tror jag Det blev 11pt: Redigerad 7 november, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Kan någon göra en bar år mig som det står The piratebay user på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Då kör jag okså på det, tror jag Det blev 11pt: Men det ser fortfarande fucked up.. Vad använder du för program? Edit, kom på att jag använder fonten Visitor TT2 BRK <-- Download Redigerad 7 november, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Men det ser fortfarande fucked up.. Vad använder du för program? Photoshop Redigerad 7 november, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Edit, kom på att jag använder fonten Visitor TT2 BRK <-- Download Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Jag använder storlek 12 med fonten "Visitor" och ingen kantutjämning Om storlekt 12 är rätt för dig beror det på att du skapar bilderna i högre upplösning än standard(vilket är dumt för det gör bara att filstorleken blir större). kolla så resolution är inställt på 72pixels/inch när du skapar ett nytt dokument aikjonas12: Du ser ju att det fortfarande ser helt rövknullat ut, vilken del av "testa dig fram" är det du inte fattar? Redigerad 7 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Släng upp en bild då!! Ta en från Google. Men det ska bara vara deras logo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts