P-C Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 *Viftar med handen* Requesting mingebag slayer eller noob slayer KLICK De som inte vet vad en mingebag är så läs här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Ja är så lat det är bra att automatiskt få en stroke genom att bara klicka på en knapp. Fint citat du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Nej uh, Fattar inte hur man använder opacity och shine... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Shine är inget verktyg utan ett påhittat namn för glansen, opaciteten kan användas på lite olika sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Nej uh, Fattar inte hur man använder opacity och shine... Opacity är ju hur mycket av färgen som ska synas, det blir genomskinligt, tar du genomskinligt vitt , och stryker på så mycket du vill ha så blir det automatiskt "shine" vilket som KalleR sa är namnet på glansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag har inte läst i tråden, men om ni vill ha snygga Userbars, så klicka på någon av mina som jag har i signaturen, så kommer ni till en fin sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag har inte läst i tråden, men om ni vill ha snygga Userbars, så klicka på någon av mina som jag har i signaturen, så kommer ni till en fin sida No shiT! Menar du det!? Ehm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag har inte läst i tråden, men om ni vill ha snygga Userbars, så klicka på någon av mina som jag har i signaturen, så kommer ni till en fin sida Så du har inte förstått ännu att dem inte har alla Userbars vi vill ha och att vi därför skapat en sån här tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) No shiT! Menar du det!? Ehm.. Ja, det menar jag @CurunirOfValinor: Nej, det visste jag inte, eftersom jag inte följt denna tråd! Enda anledningen att jag skrev mitt inlägg, var för att jag ville vara snäll mot dem som inte kan/orkar göra en userbar och som kanske vill ha det och som nu fick en bra sida. Tha end. Or is it?... Redigerad 6 november, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Opacity är ju hur mycket av färgen som ska synas, det blir genomskinligt, tar du genomskinligt vitt , och stryker på så mycket du vill ha så blir det automatiskt "shine" vilket som KalleR sa är namnet på glansen. Aja, Still learning...Och det går inte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Min nya the pirate bay user Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Aja, Still learning...Och det går inte bra Vad är det som går illa då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Jag har inte läst i tråden, men om ni vill ha snygga Userbars, så klicka på någon av mina som jag har i signaturen, så kommer ni till en fin sida Haha tror du denna tråden funnits i huvudtaget om det inte varit för den sidan? dessutom är det inget speciellt med dom userbarsen dom har där. tycker helt ärligt att mina är mycket snyggare! Redigerad 6 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 dessutom är det inget speciellt med dom userbarsen dom har där. tycker helt ärligt att mina är mycket snyggare! Haha, en del av dina är hur bra som helst, MEn inget slår Funnylins "Torsk" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Haha, en del av dina är hur bra som helst, MEn inget slår Funnylins "Torsk" Idé och utförande är ju två helt olika saker, men jag håller med dig. den är go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Haha, en del av dina är hur bra som helst, MEn inget slår Funnylins "Torsk" Jo då, Jag har slått den...Men det gjorde ont när jag träffade monitorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Min första Någon som kan förklara hur man försminskar bilder utan att 'Spara de för webben?' Redigerad 6 november, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Fel format vadå förmiska utan att spara för webben? varför förminska för? och varför inte spara för webben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jo då, Jag har slått den...Men det gjorde ont när jag träffade monitorn Klen hand. hade jag slagit hade monitorn fått ont Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Fel format vadå förmiska utan att spara för webben? varför förminska för? och varför inte spara för webben? Kleiner (Killen på bilden) blev alldeles för stor. Kan man förminska eller så? Lyckades inte med det Vad ska man spara i? .png? Redigerad 6 november, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts