Jump to content

Userbar-requests

Adriian
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 849
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

No shiT! Menar du det!?

Ehm.. :P

Ja, det menar jag :rolleyes:

@CurunirOfValinor: Nej, det visste jag inte, eftersom jag inte följt denna tråd!

Enda anledningen att jag skrev mitt inlägg, var för att jag ville vara snäll mot dem som inte kan/orkar göra en userbar och som kanske vill ha det och som nu fick en bra sida.

Tha end.

Or is it?... :P

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Opacity är ju hur mycket av färgen som ska synas, det blir genomskinligt, tar du genomskinligt vitt , och stryker på så mycket du vill ha så blir det automatiskt "shine" vilket som KalleR sa är namnet på glansen.

Aja, Still learning...Och det går inte bra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte läst i tråden, men om ni vill ha snygga Userbars, så klicka på någon av mina som jag har i signaturen, så kommer ni till en fin sida :P

Haha tror du denna tråden funnits i huvudtaget om det inte varit för den sidan?

dessutom är det inget speciellt med dom userbarsen dom har där. tycker helt ärligt att mina är mycket snyggare! :rolleyes:

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fel format

vadå förmiska utan att spara för webben? varför förminska för? och varför inte spara för webben?

Kleiner (Killen på bilden) blev alldeles för stor. Kan man förminska eller så? Lyckades inte med det :lol:

Vad ska man spara i? .png?

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor