eXotic Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Uppdaterade lite. http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/Torsk_Userbar2.jpg Tack så mycket, den snor platsen från alla andra userbars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Gör en rastafari userbar någon, ger ingen bild som ska vara inne utan ni får vara kreativa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Nån som kan gör en Poison eller Mötley Crüe till mig?? Redigerad 5 november, 2005 av Wolfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Hmm... tror den här blev lite konstig. http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/Halloween_Fan.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Blev det rätt nu? Free to use. Redigerad 5 november, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Ge min en lunarstorm.co.uk user så blir jag glad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Nån som kan göra en Metallica fan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 BlackEyedPeas fan http://www.myvillage.com/images/bars&music...ontphunk271.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Requesting 'Noob Slayer'-bar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 BlackEyedPeas fan http://www.myvillage.com/images/bars&music...ontphunk271.jpg Jag gjorde en lite snabbt, Den är ful, Men första gången jag försöker mig på något sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Känns lite väl noobigt att använda en orginal-pattern så. och outerglow i orginalfärg. och så har du glömt massa saker Redigerad 6 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Känns lite väl noobigt att använda en orginal-pattern så. och outerglow i orginalfärg. och så har du glömt massa saker Jag vet, Photoshop är som grekiska för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Hehe. du kommer snart underfull med det efter ett tags pill kommer allt kännas väldigt logiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Skulle bli j*vligt tacksam om nån kunde göra handball player och piratebay user Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Skulle bli j*vligt tacksam om nån kunde göra handball player och piratebay user Tror det är nån här på forumet som har en pirate-bay.. har sett en här, kanske finns Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Fick för mig att göra en userbar igen. blev the black eyed peas då det var mins jobb med att hitta bra bilder och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Tror det är nån här på forumet som har en pirate-bay.. har sett en här, kanske finns Här Nope.. det finns ingen piratebay där .... men kan inte nån göra dem 2... skull bli väldigt glad..... kan lite ps men inte så mycke så ja kan göra egna userbars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Nope.. det finns ingen piratebay där .... men kan inte nån göra dem 2... skull bli väldigt glad..... kan lite ps men inte så mycke så ja kan göra egna userbars Ifall du kollar igenom tråden så finns det en Piratebay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Nope.. det finns ingen piratebay där .... men kan inte nån göra dem 2... skull bli väldigt glad..... kan lite ps men inte så mycke så ja kan göra egna userbars Jo, Det finns en här i tråden men jag försöker göra en iaf, Sätt på er solglasögon! Det blir säkert fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jo, Det finns en här i tråden men jag försöker göra en iaf, Sätt på er solglasögon! Det blir säkert fult *Springer iväg och rotar fram dom gamla solbrillorna* Så nu är jag beredd, fram med den bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts