Donkeey Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 HAHAH men ärligt... dra åt helvete din snorpetande lilla unge. Benvit: sparar man i full kvalité kan man spara i jpg Du också din bajsätande skit.. (nu är vi kvitt) jag har photoshop elements 2.0 hur gör man det vitt runt bokstäverna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Mods...och jag.. Inte jag. om du vill sitta och bry dig om sånna skitsaker är det inte mitt problem, jag har värre saker att tänka på. Donkeey: naww bajs Redigerad 3 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Inte jag. om du vill sitta och bry dig om sånna skitsaker är det inte mitt problem, jag har värre saker att tänka på. Donkeey: naww bajs säg så till resten av forumet :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag försöker få fler att använda .png bara för att det är så smidigt men ok.. :"> Så det är ingen skillnad? Gah! KalleR, det år inte att få till lika snyggt som du med fade, ja eller vad nu den omöjliga skiten kallas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Nu har jag försökt att göra allt ni säger.. http://img31.imageshack.us/img31/2980/bmwdriverkopiera0pr.jpg *edit* och det är visitor fonten. Redigerad 3 november, 2005 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Nu har jag försökt att göra allt ni säger.. http://img31.imageshack.us/img31/2980/bmwdriverkopiera0pr.jpg *edit* och det är visitor fonten. Varför så suddigt? Mindre storlek på fonten Edit: texten bör också vara BMW 5 series driver.. Och du är knappast nog gammal för att köra bil heller så,, Redigerad 3 november, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Kanske en lite tydligare bakgrundsbild på bilen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Var tvungen att göra en.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Var tvungen att göra en.. Texten tyckte jag så lite småmysko ut, men annars: Råttan är bäst! Redigerad 3 november, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Texten tyckte jag så lite småmysko ut, men annars: Råttan är bäst! Vet, hittade inte rätt font. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Varför så suddigt? Mindre storlek på fonten Edit: texten bör också vara BMW 5 series driver.. Och du är knappast nog gammal för att köra bil heller så,, Men det blir ju det när man förminskar bilden ? nae.. min farsa har en sån.. det var därför.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Kan någon göra en "Linux with Apache2 and PHP with MySQL using 10/10 Mbit internet connection in a house near a school"-bar till mig... plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Men det blir ju det när man förminskar bilden ? nae.. min farsa har en sån.. det var därför.. Det blir inte suddigt när jag förminskar bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Det blir inte suddigt när jag förminskar bilden Det blir det för mig men jag har ju Ps elements 2.0.. gjorde om texten.. ojj .. ingen glans :"> *edit* http://img310.imageshack.us/img310/2649/bmwdriver4hp.jpg såja Redigerad 3 november, 2005 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 HAHAH men ärligt... dra åt helvete din snorpetande lilla unge. AHAHAHAHAHAAH! Årets skönaste Hmm det känns som om folk lär sig mer och mer. När folk väl lärt sig standard- userbaren kommer Kalle och stajlar med steget bättre Måste säga att jag är impressed av din PUMA- userbar. Men nu din fittmoderator! Jag ska slå dig! Nån som vill ha en? @ Skikorka: Me love Fin text: Äpple. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Det blir inte suddigt när jag förminskar bilden Kan inte du förminska min bild då ? :"> adda min msn.. marre_skate_91@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 AHAHAHAHAHAAH! Årets skönaste Hmm det känns som om folk lär sig mer och mer. När folk väl lärt sig standard- userbaren kommer Kalle och stajlar med steget bättre Måste säga att jag är impressed av din PUMA- userbar. Men nu din fittmoderator! Jag ska slå dig! Nån som vill ha en? @ Skikorka: Me love Fin text: Äpple. Hehe. jag är glad att jag kan sprida lite insperation, och härlig stämmning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Kan inte du förminska min bild då ?:"> adda min msn.. marre_skate_91@hotmail.com Orka.. Paint Öppna bilden och tryck CTRL + W Adobe Photoshop CS2 Öppna bilden och tryck ALT + CTRL + I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hehe. jag är glad att jag kan sprida lite insperation, och härlig stämmning Jag ville imponera och tjäna mer respekt genom att dra till med en förnedring åt en moderator. Äsch, jag tar dig när du minst anar det. Jag måste nanna nu, ska upp 6:15 imorgon (Danmarksfärja is teh shit) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hif it is.. Tack som fan Snygg utav bara helvte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts