Jump to content

Userbar-requests

Adriian
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 849
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Visst, kör på bara, jag hittar inget pumamärke, bara massa bilder på djuret puman  <_< .

Donkeey @ Inte när jag skrev, men nu har du.

Mm

*edit* fan va kul det är.. ^_^ vill nån ha en userbar ? :P

*edit* här är en till som jag gjort till min flickvän :">

Redigerad av Donkeey
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spotta nu inte fram massa halvordentliga userbars, gör hellre bara en userbar om dagen som är jätte nogrant gjort, än att spotta fram 4 userbars i minuten, som bara är haffs.

Här är förövrigt min första userbar jag gjorde ^_^

Haha, kanske bra om jag lägger upp den :"> <_<

post-24-1131040337_thumb.jpg

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spotta nu inte fram massa halvordentliga userbars, gör hellre bara en userbar om dagen som är jätte nogrant gjort, än att spotta fram 4 userbars i minuten, som bara är haffs.

Här är förövrigt min första userbar jag gjorde <_<

Vart då ?

*edit* och du bestämmer hur många man får göra per dag ? får man inte tycka det är kul eller ?

Redigerad av Donkeey
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är förövrigt min första userbar jag gjorde :P

Haha, kanske bra om jag lägger upp den :"> <_<

Den är ju så halvfärdig som du berkiver att som inte ska vara ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm

*edit* fan va kul det är.. :P vill nån ha en userbar ? :P

*edit* här är en till som jag gjort till min flickvän :">

Hrm, vad var det vi nyss sa om ramar ?

Du har förövrigt inte den rätta fonten, vittext med svarta konturer runt om, och så ska texten vara mindre.

Edit : KalleR @ som sagt, min första ^_^, jag vet att det inte finns glans på den, men jag visste inte hur man gjorde då <_<

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hrm, vad var det vi nyss sa om ramar ?

Du har förövrigt inte den rätta fonten, vittext med svarta konturer runt om, och så ska texten vara mindre.

Edit : KalleR @ som sagt, min första ^_^, jag vet att det inte finns glans på den, men jag visste inte hur man gjorde då <_<

Varför är du en jävla polis för .. ?vi får väll för fan göra som vi vill inte efter hur du vill ha det ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är du en jävla polis för .. ?vi får väll för fan göra som vi vill inte efter hur du vill ha det ?

Men, jag vill bara hjälpa dig, du frågade vad jag tyckte, och jag sade vad jag tyckte, tål du inte kritik så ska du inte fråga vad vi tycker om den.

Edit : KalleR @ <_< härligt uttalande.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det får du ej för dom blir bajsfula då. följ standarden, eller låt bli att göra userbars

Jag menade inte att vi inte ska göra såna userbars utan vrför han bestämmer att dom är halvfärdiga och fel på och sånt..

*edit* varför och hur är mina halvfärdiga då ?

Redigerad av Donkeey
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp

Ok, ska se vad Gurkan hittar på.

Jag menade inte att vi inte ska göra såna userbars utan vrför han bestämmer att dom är halvfärdiga och fel på och sånt..

*edit* varför och hur är mina halvfärdiga då ?

Jag bestämmer att dom är halvfärdiga när det saknas grejjer på dom och när t ex inte fonten är den rätta.

Det som är fel på dina är fonten och att du inte har ram, Glanset sitter där nere istället för där uppe, rätta dig nu efter det jag sagt så ska du se att jag blir nöjd.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och vad heter den rätta fonten då ?

Haha det var ett jävla tjat om texten. Gör på något av dessa sätt:

1. Ni går in på www.dafont.com, söker på visitor och tankar ner den, ni unzippar den, lägger fontfilen i windows/fonts. Sedan går ni in på photoshop, skriver den med vit text och ger den en enpixlig svart stroke.

2. Ni ritar den själv 7*7 allt som allt, varav det vita ska vara 5*5.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor