eXotic Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 nu är det en ram runt den. Det råkade bli en ram runt texten..men det är väll inte fult? Nej, jag bara undrade vad det var. Bra med ram där Donkeey @ Du har heller ingen ram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Nej, jag bara undrade vad det var. Bra med ram där Donkeey @ Du har heller ingen ram Tack Kan jag få göra den där puma saken? Redigerad 3 november, 2005 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Nej, jag bara undrade vad det var. Bra med ram där Donkeey @ Du har heller ingen ram Har jag ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Tack Kan jag få göra den där puma saken? Visst, kör på bara, jag hittar inget pumamärke, bara massa bilder på djuret puman . Donkeey @ Inte när jag skrev, men nu har du. Redigerad 3 november, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Visst, kör på bara, jag hittar inget pumamärke, bara massa bilder på djuret puman . Donkeey @ Inte när jag skrev, men nu har du. Mm *edit* fan va kul det är.. vill nån ha en userbar ? *edit* här är en till som jag gjort till min flickvän :"> http://img119.imageshack.us/img119/8845/thersefan2uk.jpg Redigerad 3 november, 2005 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Spotta nu inte fram massa halvordentliga userbars, gör hellre bara en userbar om dagen som är jätte nogrant gjort, än att spotta fram 4 userbars i minuten, som bara är haffs. Här är förövrigt min första userbar jag gjorde Haha, kanske bra om jag lägger upp den :"> Redigerad 3 november, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Spotta nu inte fram massa halvordentliga userbars, gör hellre bara en userbar om dagen som är jätte nogrant gjort, än att spotta fram 4 userbars i minuten, som bara är haffs. Här är förövrigt min första userbar jag gjorde Vart då ? *edit* och du bestämmer hur många man får göra per dag ? får man inte tycka det är kul eller ? Redigerad 3 november, 2005 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) http://img171.imageshack.us/img171/8922/saxophoneplayer2bj.png Here ya go.. =) Redigerad 3 november, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Spotta nu inte fram massa halvordentliga userbars, gör hellre bara en userbar om dagen som är jätte nogrant gjort, än att spotta fram 4 userbars i minuten, som bara är haffs. Här är förövrigt min första userbar jag gjorde Haha, kanske bra om jag lägger upp den :"> Den är ju så halvfärdig som du berkiver att som inte ska vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Mm *edit* fan va kul det är.. vill nån ha en userbar ? *edit* här är en till som jag gjort till min flickvän :"> http://img119.imageshack.us/img119/8845/thersefan2uk.jpg Hrm, vad var det vi nyss sa om ramar ? Du har förövrigt inte den rätta fonten, vittext med svarta konturer runt om, och så ska texten vara mindre. Edit : KalleR @ som sagt, min första , jag vet att det inte finns glans på den, men jag visste inte hur man gjorde då Redigerad 3 november, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hrm, vad var det vi nyss sa om ramar ? Du har förövrigt inte den rätta fonten, vittext med svarta konturer runt om, och så ska texten vara mindre. Edit : KalleR @ som sagt, min första , jag vet att det inte finns glans på den, men jag visste inte hur man gjorde då Varför är du en jävla polis för .. ?vi får väll för fan göra som vi vill inte efter hur du vill ha det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Varför är du en jävla polis för .. ?vi får väll för fan göra som vi vill inte efter hur du vill ha det ? Men, jag vill bara hjälpa dig, du frågade vad jag tyckte, och jag sade vad jag tyckte, tål du inte kritik så ska du inte fråga vad vi tycker om den. Edit : KalleR @ härligt uttalande. Redigerad 3 november, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Varför är du en jävla polis för .. ?vi får väll för fan göra som vi vill inte efter hur du vill ha det ? Nej det får du ej för dom blir bajsfula då. följ standarden, eller låt bli att göra userbars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Menar du märket puma ? Kläder och skor osv. ? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Nej det får du ej för dom blir bajsfula då. följ standarden, eller låt bli att göra userbars Jag menade inte att vi inte ska göra såna userbars utan vrför han bestämmer att dom är halvfärdiga och fel på och sånt.. *edit* varför och hur är mina halvfärdiga då ? Redigerad 3 november, 2005 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Japp Ok, ska se vad Gurkan hittar på. Jag menade inte att vi inte ska göra såna userbars utan vrför han bestämmer att dom är halvfärdiga och fel på och sånt.. *edit* varför och hur är mina halvfärdiga då ? Jag bestämmer att dom är halvfärdiga när det saknas grejjer på dom och när t ex inte fonten är den rätta. Det som är fel på dina är fonten och att du inte har ram, Glanset sitter där nere istället för där uppe, rätta dig nu efter det jag sagt så ska du se att jag blir nöjd. Redigerad 3 november, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Och vad heter den rätta fonten då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Och vad heter den rätta fonten då ? Det är femte gånen någon frågar. Det står några sidor bak i den här topicen, läs dig fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Och vad heter den rätta fonten då ? Haha det var ett jävla tjat om texten. Gör på något av dessa sätt: 1. Ni går in på www.dafont.com, söker på visitor och tankar ner den, ni unzippar den, lägger fontfilen i windows/fonts. Sedan går ni in på photoshop, skriver den med vit text och ger den en enpixlig svart stroke. 2. Ni ritar den själv 7*7 allt som allt, varav det vita ska vara 5*5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 http://img171.imageshack.us/img171/5630/pumauser6kq.png You like? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts