alexzander Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Visste inte vilken logga ni använde så jag tog en banner ni hade! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vilken storlek använder du på texten Siana? Jag tror att han gör i paint, det var iaf. så han sa till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 3:e gången jag frågar nu. Vill ha en guitar player, med någon snygg gitarr på, och framförallt rätt font. Kroeger heter den rätta (fråga kalleR). Är inte hooge rätt då? Eller ja, rätt och rätt, går väl att använda olika iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Kroeger fonten verkar kosta 10$ Gjorde texten en storlek större... Redigerad 31 oktober, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) 3:e gången jag frågar nu. Vill ha en guitar player, med någon snygg gitarr på, och framförallt rätt font. Kroeger heter den rätta (fråga kalleR). Släng upp nån bra bild (orkar inte leta efter dom du postat ) så ska jag nog kunna fixa en åt dig (hooge 05_53 heter fonten jag använder) Redigerad 31 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Släng upp nån bra bild (orkar inte leta efter dom du postat ) så ska jag nog kunna fixa en åt dig (hooge 05_53 heter fonten jag använder) Och den kostar väl? Ajja här är en Guitar player med fonten kroeger 05_53. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Mjo den kostar lite, men den följde med nåt tema jag laddade hem nångång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag tror att han gör i paint, det var iaf. så han sa till mig. Japp. Det är inte alls svårt. Guitar Player: (Blev inte så bra ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Hooge_05_53 var gratis förr! Då laddade jag ner den och sparade på disket! Tänk vad smart man kan vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Hooge_05_53 var gratis förr! Då laddade jag ner den och sparade på disket! Tänk vad smart man kan vara. *** Men hur ska de kunna ta betalt för en font så? Edit: Editerade bort det jag skrev, kanske är warez, inte vet jag. Redigerad 31 oktober, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 *** Men hur ska de kunna ta betalt för en font så? Edit: Editerade bort det jag skrev, kanske är warez, inte vet jag. Säger det, jag kan göra fonten åt er om ni vill ha gratis haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag hittate Hooge 05_53 på google, verkade inte kosta nåt på sidan jag tankade... Inte tpb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag hittate Hooge 05_53 på google, verkade inte kosta nåt på sidan jag tankade... Inte tpb! Och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Okej. Jag mindes fel. Hooge är fonten. Frenzan får göra om, KalleR får komma med sitt bidrag så väljer jag mellan era 3 sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Tänkte bara säga det då alla hittade den på ställen där det kostade, kan skicka den till nån som vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) ... Redigerad 31 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 ... Haha. Du vinner Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 LHF (Luleå Hockey) .. någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Haha. Du vinner Tack Ingen orsak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 ... Stila på bara Där ansträngde du dig allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts