Chilli_13 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Här... http://img6.imageshack.us/img6/8242/vic5yb.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Här... http://img6.imageshack.us/img6/8242/vic5yb.jpg Schysst.. men kan du göra så de där vida runt stocken försvinner? då älskar ja dig för evigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vill ha så att CMN syns kan du fixa de? förlåt om ja e dryg men sen ska ja inte fråga om nåt mer saker.. isåfall senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 http://img14.imageshack.us/img14/5619/vic2dm.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Ny... Bubbli vill ha... NÄr jag fråga honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 /me har idétorka, nån som vill ha nån gjord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 /me har idétorka, nån som vill ha nån gjord? Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 /me har idétorka, nån som vill ha nån gjord? "GTA: SWEDEN USER" vill jag ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Ny... Bubbli vill ha... NÄr jag fråga honom... Snyggish... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) "GTA: SWEDEN USER" vill jag ha... http://img3.imageshack.us/img3/8819/gtaswe7lw.jpg ädit:glömde "glansen" Redigerad 31 oktober, 2005 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 "GTA: SWEDEN USER" vill jag ha... Visste inte vilken logga ni använde så jag tog en banner ni hade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 DimpZ & Chilli_13 ni verkar ju bara göra userbans för görandets skull, ni verkar inte ehller lägga ner någon större tid på dom. Chilli_13 du använder ingen ram och du har "fel färg" på fonten och du glömde det glansiga som ska vara högst upp, det behöver man ju iof. inte ha, men det blir mycket snyggare med den. DimpZ jag vet inte riktigt vad du gör, men dina userbars blir ju hur suddiga som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) DimpZ & Chilli_13 ni verkar ju bara göra userbans för görandets skull, ni verkar inte ehller lägga ner någon större tid på dom. Chilli_13 du använder ingen ram och du har "fel färg" på fonten och du glömde det glansiga som ska vara högst upp, det behöver man ju iof. inte ha, men det blir mycket snyggare med den. DimpZ jag vet inte riktigt vad du gör, men dina userbars blir ju hur suddiga som helst Man behöver inte ha vit... dessutom märkte jag att jag glömt "glansen" själv Redigerad 31 oktober, 2005 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 3:e gången jag frågar nu. Vill ha en guitar player, med någon snygg gitarr på, och framförallt rätt font. Kroeger heter den rätta (fråga kalleR). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Här har du BroDD. Kan inte påstå att Chilli_13 och DimpZ riktigt behärskar detta än. Redigerad 31 oktober, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Här har du BroDD. Kan inte påstå att Chilli_13 och DimpZ riktigt behärskar detta än. Precis vad jag ville få fram i mitt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vilken storlek använder du på texten Siana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts