VickeX Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Vet inte hur man gör? Det finns många enkla sätt att göra det på, ett av dom är att ta pennan och rita en ram, precis som man kan göra i paint, hur svårt kan det vara? Pennan? Nej det tar ju nästan en minut att dra. Och om man gör fel måste man undo. Enklare i paint när man tar den där ramsaken och sen sp väljer man färg. Klickar i ett hörn drar till det andra klart. 3 sec. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 En minut ? fy fan du är vara segare än min farfar i rörelserna. man tar pennan, klickar en gång i valfritt hörn, håller in shift och klickar i nästa hörn, och nästa och nästa, klart! går lika snabbt som i paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 En minut ? fy fan du är vara segare än min farfar i rörelserna. man tar pennan, klickar en gång i valfritt hörn, håller in shift och klickar i nästa hörn, och nästa och nästa, klart! går lika snabbt som i paint Tack. Viste inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Tack. Viste inte det ... Det känns som en del personer borde lära sig mer om Photoshop innan de börjar med userbars... Btw går det att göra i Paint också. Shift= En rät linje, eller en kvadrat när du använder en markör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Tack. Viste inte det Haha VickeX goes photoshop Pro haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Haha VickeX goes photoshop Pro haha Yah Tycks om mina då? Om man bortser från att jag inte använt glans på dom första Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) MM ni som e proffs fixa till denna bild e ni snälla text: GUNS N' FUCKIN' ROSES Redigerad 30 oktober, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Använde iofs inte bilden du postade men.. använd den om du vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Here ya go: gjorde en vanlig om någon annan vill ha åxå. http://img20.imageshack.us/img20/7665/gnr7ry.jpg http://img20.imageshack.us/img20/9033/grn25hy.jpg Redigerad 30 oktober, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Använde inte heller bilden du postade, blev ej snyggt då gubbarna blev så små, och sen ändrade jag texten också, "GUNS N' FUCKIN' ROSES" låter så barnsligt/omoget. Take it or leave it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Pärsk.. nu hade VickeX redan gjort den... men men.. http://img439.imageshack.us/img439/4426/ancientpersia4fc.jpg Tack till både VickeX och Ace. Valde Aces userbar eftersom den var brun på slutet, vilket passa med bildebn på min sign. Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Tack till både VickeX och Ace. Valde Aces userbar eftersom den var brun på slutet, vilket passa med bildebn på min sign. Tackar! :'( Aja. Min kan du använda till något annat forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag tackar alla, men Kallers blev snyggast. Fast texten vill jag fortfarnade ha som Guns N' Fuckin' Roses, då det är en del av deras stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Min första kommer här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Min första som jag gjorde precis... Guitar player. Redigerad 31 oktober, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Gjorde en till, ganska roligt att göra userbars ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag gjorde också en till.... Den blev ganska kass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag gjorde ytterligare en... Sista för ikväll! Gonatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Istället för att stapla 4583945830485093905 stycken userbars på varran, kan man göra en .GIF istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Gjorde min bästa hittills.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts