GiZmo Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Första försöket.. tog VickeX Worms bild.. Inte helt perfekt om man säger så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Ta lite mellan 13 och 100 då? Då blir det från grått till vitt Nu funkar det men jag får den inte lika rund som ni. Redigerad 29 oktober, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag använder elliptical marquee tool, tycker det e enklast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Känns som om de flesta har lärt sig nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag använder elliptical marquee tool, tycker det e enklast Ja det använder ju jag med. Men den blir ju kantig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Min första! Vill nån ha så, why not? http://img496.imageshack.us/img496/2015/kalmarfffan7vx.png Redigerad 30 oktober, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Min första! Vill nån ha så, why not? http://img496.imageshack.us/img496/2015/kalmarfffan7vx.png Helt okej, men lite platt och tråkig, en gradient på softlight, och lite innerglow skulle göra susen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Helt okej, men lite platt och tråkig, en gradient på softlight, och lite innerglow skulle göra susen Kalle. Hur kan ni få era gläns så runda och mjuka vid kanterna? Mina blir bara kantiga (Använder den där runda marque) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Vet nån var/om det finns på svenska hur man gör userbars? och hur ska jag göra med min userbar så den syns direkt i sigen? Redigerad 30 oktober, 2005 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Helt okej, men lite platt och tråkig, en gradient på softlight, och lite innerglow skulle göra susen Hatar ditt fotocop snack. man fattar ingenting! EDIT eller förlåt jag fattar nu! Redigerad 30 oktober, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Vet nån var/om det finns på svenska hur man gör userbars? och hur ska jag göra med min userbar så den syns direkt i sigen? Om du är en riktigt snäll kättalskare så kan jag hjälpa dig. Men bara om du förstår på direkten Såhär (v) gjorde en åt Foo med glans men det blir ju sådär kantigt så jag kan ju visa den här också. Redigerad 30 oktober, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Kan någon göra en Userbar med min avatar. Texten kan typ vara Ancient Persia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Kan någon göra en Userbar med min avatar. Texten kan typ vara Ancient Persia. Färg? Kan inte göra glans om ingen säger varför min blir så kantig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Färg? Kan inte göra glans om ingen säger varför min blir så kantig. Svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Ni kan ju gärna säga vad ni tycker: http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/Ancient_Persia.png Fick det att funka kanske blev lite fult på andra sätt men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Pärsk.. nu hade VickeX redan gjort den... men men.. http://img439.imageshack.us/img439/4426/ancientpersia4fc.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Pärsk.. nu hade VickeX redan gjort den... men men.. http://img439.imageshack.us/img439/4426/ancientpersia4fc.jpg Din vart ju snyggare. Aja Anathema får välja. Om han är medlem på flera forum kan han ha min på ett och din på ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Ni kan ju gärna säga vad ni tycker: http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/Ancient_Persia.png Fick det att funka kanske blev lite fult på andra sätt men. Att det ska vara så jävla svårt att komma ihåg 1px ram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Att det ska vara så jävla svårt att komma ihåg 1px ram Vet inte hur man gör i PS Får ficksa det i pejnt senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Vet inte hur man gör i PS Får ficksa det i pejnt senare Vet inte hur man gör? Det finns många enkla sätt att göra det på, ett av dom är att ta pennan och rita en ram, precis som man kan göra i paint, hur svårt kan det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts