Adriian Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Är det någon Userbar du saknar på Userbars.com? Fråga efter den du saknar här. Kanske kan någon göra en sådan . Edit: Blink 182 fan, någon? Redigerad 26 oktober, 2005 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Jag gör dem med glädje. Jag är inte speciellt förtjust i dem, men de är roliga att göra. Men då får du helst ge mig en bild först som jag ska lägga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Hitman User (eller Hitman Player) och Thåström Fan. Tyvärr är jag inte så bra på att göra såna men om någon vill så gärna för mig. Redigerad 26 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Ångrade mig Redigerad 26 oktober, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Jag kan göra userbars åt er, som sagt, men ge mig en bild och exakta texten på er userbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Måste fråga, vad används för font för att skriva texten i userbars ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Måste fråga, vad används för font för att skriva texten i userbars ? Paint Det finns nån font, men själv ritar jag dem i Paint. Busenkelt när man vet hur man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Den heter hooge_55_53 men den är inte freeware! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Paint Det finns nån font, men själv ritar jag dem i Paint. Busenkelt när man vet hur man ska göra. Ok, hur ska man göra då ? Edit: äsch jag lyckades lära mig själv Den heter hooge_55_53 men den är inte freeware! Åh synd, då ska vi väl inte prata om vart jag kan få tag i den. Redigerad 26 oktober, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) Jag gör dem med glädje. Jag är inte speciellt förtjust i dem, men de är roliga att göra. Men då får du helst ge mig en bild först som jag ska lägga in. Du får fixa med den som du vill men jag vill att loggan med ringarna uppe i vänstra hörnet ska vara med. Edit: Texten ska vara: Blink 182 Fan. Redigerad 27 oktober, 2005 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Skulle gärna ha en Guitar Player och Tea Drinker. Och en..foobar user kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Jag skulle kunna göra massor när jag har tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Skulle gärna ha en Guitar Player och Tea Drinker. Och en..foobar user kanske? Som sagt, text och bild. @nor_adde: Vaaassego! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) Som sagt, text och bild. @nor_adde: Vaaassego! Tack! Nu blev jag glad! Edit: Va fint det blev! Redigerad 27 oktober, 2005 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Worms player... Editerar in någon bra bild sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Kan någon göra en General user? bilder: http://www.expatshop.se/shop/svenskmat/images/shop/General2_pp.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 ... Man tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) Kan någon göra "Thåström Fan"? Edit: Om bilden är för dålig så finns det andra på thastrom.se. Redigerad 27 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) Kan någon göra "Fort Minor Fan" åt mig? Med den här bilden: (Jag vet, den är lite stor, men det går väl på nåt sätt) Redigerad 27 oktober, 2005 av Blues Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts