Corleone Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Jag tycker att vanliga medlemmar skulle kunna ändra titeln på de trådar de skapat för att på så sätt spara moderatorena en del jobb. Om tillexempel man skapar en tråd vilken innehåller ett stavfel i titeln, eller att man är missnöjd med titeln och känner för att byta, så ska man själv kunna gå tillbaka och editera det. Vad tycker ni? Hoppas att ni förstår vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Jag tycker att vanliga medlemmar skulle kunna ändra titeln på de trådar de skapat för att på så sätt spara moderatorena en del jobb. Om tillexempel man skapar en tråd vilken innehåller ett stavfel i titeln, eller att man är missnöjd med titeln och känner för att byta, så ska man själv kunna gå tillbaka och editera det. Vad tycker ni? Hoppas att ni förstår vad jag menar. Detta har jag inte alls tänk på, men måste säga att det var en strålande ide! Håller verkligen med dig! Underlättar jobbet för moderatorerna ja. Och om man skriver fel eller stavar fel kan man ändra det. Borde bli så, ja. Redigerad 26 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Man borde även kunna ändra sina pollalternativ själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Tycker inte det låter dumt alls, bara det går att fixa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Skulle vara bra faktist. Bara inte folk missbrukar det och ändrar topicnamn hela tiden för att locka fler folk att läsa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Jag tycker inte att vi ska införa det. Tänk er själva vilken oreda det skulle bli om alla tilläts ändra sina topic-titlar, man är här en dag och läser en topic, nästa dag hittar man den inte eftersom skaparen bytt namn på den. Vissa skulle kanske rentav roa sig med att byta namn på sina topicar. Det andra förslaget om att vanliga medlemmar ska få redigera sina pollar är inte heller så bra. Hur skulle det se ut om man kunde lägga till eller ta bort alternativ från omröstningen när vissa redan har lagt sin röst? Nej, det är nog bra som det är nu. Om något går snett när ni skapar en poll, vilket händer rätt ofta, eller om ni har stavat fel i en titel är det bara att kontakta en mod så fixar vi det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Jag tycker inte att vi ska införa det. Tänk er själva vilken oreda det skulle bli om alla tilläts ändra sina topic-titlar, man är här en dag och läser en topic, nästa dag hittar man den inte eftersom skaparen bytt namn på den. Vissa skulle kanske rentav roa sig med att byta namn på sina topicar. Det andra förslaget om att vanliga medlemmar ska få redigera sina pollar är inte heller så bra. Hur skulle det se ut om man kunde lägga till eller ta bort alternativ från omröstningen när vissa redan har lagt sin röst? Nej, det är nog bra som det är nu. Om något går snett när ni skapar en poll, vilket händer rätt ofta, eller om ni har stavat fel i en titel är det bara att kontakta en mod så fixar vi det. Håller med där. Och absolut inte poll-alternativen. Det skulle missbrukas och ingen skulle känna igen något. :0 Ed.. Tänk vad Cortez skulle kunna göra i sin Tupac-tråd, han skulle kunna ändra Nej till Ja, så det var fler som röstat Ja till frågan. :0 J/K Redigerad 26 oktober, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Jag tycker inte att vi ska införa det. Tänk er själva vilken oreda det skulle bli om alla tilläts ändra sina topic-titlar, man är här en dag och läser en topic, nästa dag hittar man den inte eftersom skaparen bytt namn på den. Vissa skulle kanske rentav roa sig med att byta namn på sina topicar. En idé vore ju att man kunde ändra titeln inom t ex en timme efter att man skapat tråden, det skulle skydda både mot stavfel och missbruk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Tänk vad Cortez skulle kunna göra i sin Tupac-tråd, han skulle kunna ändra Nej till Ja, så det var fler som röstat Ja till frågan. :0 Första tanken som slog mig när jag läste om idén Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Håller med Arvid! Låt moden. sköta sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Tycker att det var en bra ide men altid har något sin baksida. Baksidan är som Arvid sa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Man kan kanske ochså göra så att man bara kan ändra 1-2 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Första tanken som slog mig när jag läste om idén Tyckte det där va en skit bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Det är sant att det e ganska mycket stavfel i trådar (slarv oftast antar jag) men det ör ju ändå inte det som är jobbigt, det jobbiga är när topic namnen är t ex. HJÄLP!!! osv. och om man ska skapa en topic kan man väl lika gärna tänka efter innan så man skapar rätt namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Det är sant att det e ganska mycket stavfel i trådar (slarv oftast antar jag) men det ör ju ändå inte det som är jobbigt, det jobbiga är när topic namnen är t ex. HJÄLP!!! osv. och om man ska skapa en topic kan man väl lika gärna tänka efter innan så man skapar rätt namn? Helt rätt. Synd att inte alla gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Det är sant att det e ganska mycket stavfel i trådar (slarv oftast antar jag) men det ör ju ändå inte det som är jobbigt, det jobbiga är när topic namnen är t ex. HJÄLP!!! osv. och om man ska skapa en topic kan man väl lika gärna tänka efter innan så man skapar rätt namn? Tycker det är lika jobbigt med stavfel, om man ska skapa ett inlägg kan man lika gärna försöka stava rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Tycker det är lika jobbigt med stavfel, om man ska skapa ett inlägg kan man lika gärna försöka stava rätt. Ja, Man försöker alltid men det går inte alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) Jag fattar inte hur du kan tycka att en tråd om låt oss säga...saabs nya modell w/e. är :WOHHHOHOHOHOW!!!!!! och sabs nya model lika jobbigt då menar du? Redigerad 29 oktober, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jag fattar inte hur du kan tycka att en tråd om låt oss säga...saabs nya modell w/e. är :WOHHHOHOHOHOW!!!!!! och sabs nya model lika jobigt då menar du? Var det riktat till mig? Jag fattde inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Nepp det va till azore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts