Reve Skrivet 27 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Null vote... bruka skjuta dom ofta Men du är elak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) Vote: Aldrig ja hatar dom jävlarna. Dom förtjänar att dö!! Redigerad 27 oktober, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Ja, lite iallafall Särskilt när man tänker på deras föräldrar, deras barndom så.. Men låssas som att det inte är på riktigt, det är ju bara spel så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Null vote: Jag dödar dom man får ju vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Om alternativet Nej fanns skulle jag nog tryckt på det. Null Vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag får skuldkänslor om jag snor en bil från en gängmedlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Men du är elak. vote: Aldrig ja hatar dom jävlarna. Dom förtjänar att dö!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag får skuldkänslor om jag snor en bil från en gängmedlem. Dte får inte jag. Ja bara lånar den lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag får skuldkänslor om jag snor en bil från en gängmedlem. Jag med. Det borde finnas så man bara kan hoppa in och glida och göra en drive-by eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag dödar dom efter när jag har varit i ett gangwar. Jag är uppe i 153st Eller kör över för skojs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag dödar dom efter när jag har varit i ett gangwar. Jag är uppe i 153st Eller kör över för skojs skull. Den mätaren räknar inte bara GSF har ja förstått min är på 144 och sån många har ja inte dödat. Ja råkade döda 20 en gång när ja sköt ner en polis helikopter och den landade rakt på en stor klunga med Groove dudes hade precis tagit alla tags så ja var inte sugen på att ladda om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts