Reve Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 JA bara undrade för ja laddar nästan alltid om eftersom det känns inte bra att döda dom av misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 NUPP... men jag sjukter dom aldrig med flit.... dom e ju så j***a dumma å går in i mitt sikte hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Nej inte om jag klarat något viktigt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Null vote. Brukar skjuta de rätt som det är, dom är bara i vägen. Skuldkänslor? Det är ju bara ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Null vote. Brukar skjuta de rätt som det är, dom är bara i vägen. Skuldkänslor? Det är ju bara ett spel. Ja vet men det känns endå inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Null vote, idiotiska alternativ, borde funnits nåt "Nej" endast... nej det är bara ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Null vote, jag brukar över dom eller pepprar ner dom med minigun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Vote: Inte om ja klarat något viktigt precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Ibland :"> Fast det e ju bara et spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Jag får skuldkännslor ibland, jag har även några favorit civila människor I spelet som jag inte dödar. Dödar aldrig Percy eller cowboygubben eller indianen. Det är inte bara ett spel, det är GTA ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Jag har också en favorit civil! Jag kallar honom "Mannen från Kongo". Jag och en kompis kom på det. Det är den mörka killen som ser ut att vara klädd i blå-röda mattor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Det är inte bara ett spel, det är GTA ffs. ..och GTA är ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 ..och GTA är ett spel. Som verkligen är i hetluften... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Null vote. Brukar skjuta de rätt som det är, dom är bara i vägen. Skuldkänslor? Det är ju bara ett spel. W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) JA bara undrade för ja laddar nästan alltid om eftersom det känns inte bra att döda dom av misstag. Vote:"Aldrig ja hatar dom jävlarna. Dom förtjänar att dö!!"!! Vaför ska man ladda om för ? helt onödigt, hur skulle man kunna få skuldkänslor för några gubbar på ett spel? kropparna försvinner ju ändå efter typ 2 minuter Jag brukar skjuta dom med flit "dom förtjänar att dö ! Redigerad 27 oktober, 2005 av Didier Sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Jo jag får skuldkänslor. Synd om deras familj ... Null Vote: Skjuter dom när jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 27 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Vote:"Aldrig ja hatar dom jävlarna. Dom förtjänar att dö!!"!! Vaför ska man ladda om för ? helt onödigt, hur skulle man kunna få skuldkänslor för några gubbar på ett spel? kropparna försvinner ju ändå efter typ 2 minuter Jag brukar skjuta dom med flit "dom förtjänar att dö ! FÖRRÄDARE TRAITOR ARRGGHHH. Skoja bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Vet inte bara om det är så här på Ps2, men I allafall är det extremt störande då man har några stycken och sedan går man in I en bil. Ibland vägrar jävlarna att gå in I bilen, i stället går dom ett helt eller ett varj runt bilen, sedan står dom bara där. Brukar slå till dom/den då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 27 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) Vet inte bara om det är så här på Ps2, men I allafall är det extremt störande då man har några stycken och sedan går man in I en bil. Ibland vägrar jävlarna att gå in I bilen, i stället går dom ett helt eller ett varj runt bilen, sedan står dom bara där. Brukar slå till dom/den då! Gör så på PC också! men det brukar gå om du går ut och in igen. Har ni märkt att ibland så springer en rekryterad gängmedlem iväg från en precis som han var rädd. eller nåt det är lite orka. Redigerad 27 oktober, 2005 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Null vote... bruka skjuta dom ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts