Valle-Ball Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) Åkte mycket förut, jag suger jag har nu iallafall nästan lärt mig ollie, och så kan jag truckstand, casper, anti casper och börja lära mig pogo, men jag bor i skogen, det är bara grus och jord här och ingen asfalt :'( *EDIT* brädan ja, en ABEC 1 eller vad det heter *EDIT2* har spelat alla Tony Hawk-spelen och klarat alla utom 1:an Redigerad 27 oktober, 2005 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 .har en Powell Peralta med Independent-truckar och Minirat 90A-hjul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) Åker men kan inte göra en ollie...:"> Åker inte men kan göra en ollie... Redigerad 27 oktober, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Åker men kan inte göra en ollie...:"> Åker inte kan göra en ollie 3/4 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 En Auto. Take THAT. Orion truckar. Take that even MORE. Ingen koll på hjulen dock... ... Ehm, jag skejtar litegranna, fast endast som transport. Jag har svincool skejtstil, jag står på brädan på ett revolutionerande sätt. Hippt, fränt, tufft... (...och andra subjektiv som äldre människor drar till med då dom vill känna sig "inne" och kommunicera med unga och göra en dålig ungdomsfilm som endast känns krystad) Hata undomsfilmer gjorda av vuxna som inte fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Jag vill ha en video när du sätter kickflip 540 Har tyvär inte tillgång till någon kamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
filip Skrivet 28 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Är det någon som vet vad skate affären vid björnsträgård heter?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts