filip Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Jag är ny på forumet...och skatar, vad har ni för bräda, truckar och hjul? och vad sätter ni? Själv har jag en créme bräda, no brand truckar och fourty-six hjul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Ännu en skateboardtopic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Jag är ny på forumet...och skatar, vad har ni för bräda, truckar och hjul? och vad sätter ni? Själv har jag en créme bräda, no brand truckar och fourty-six hjul. Välkommen filip! Strunta i Skarface, han fick IG i betyg så han är på dåligt humör idag. (läs igår) Jag har bara inlines. Men det kommer nog några skatare snart och svarar i din tråd! Redigerad 26 oktober, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Tada. Nej då vill ha enb bräda men är väll inte direkt så duktig. Vet inte ens hur man gör en ollie Men älskar ala skateboardspel och dom har fått mig att vilja ha en bräda. Så. Humsish på er.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Vettefan,det var längesen jag skatade:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Har en Blind bräda, world industries hjul o birdhouse trucks o röd grip tape! Redigerad 26 oktober, 2005 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Åkte bräda förut, riktigt kul faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Jag har en longboard. Sector Nine, 113 cm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Mm, jag kan vara lite sur ibland, lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Vad sätter ni då? Jag sätter en kickflipp 540 som bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Vad sätter ni då? Jag sätter en kickflipp 540 som bäst. Jag vill ha en video när du sätter kickflip 540 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Har en Blind bräda, Är den blind på vänster eller höger hjul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Dogtown bräda krux truckar tikari hjul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Är den blind på vänster eller höger hjul? HAHAHAHAHHAHAHAHA?? Har en Premium bräda, sätter ollie och heelflip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Har ingen bräda, men därimot har jag ett par urväxta inlines. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Jag skatar...har en micmac bräda (finskt märke), Thunder truckar, Ghetto Child hjul, och Black Panther kullager. Jag sätter Ollie, Kickflip, Varial kickflip, boardslide, 50-50, Fakie Bigspin och mer som jag inte kommer ihåg nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 En Auto. Take THAT. Orion truckar. Take that even MORE. Ingen koll på hjulen dock... ... Ehm, jag skejtar litegranna, fast endast som transport. Jag har svincool skejtstil, jag står på brädan på ett revolutionerande sätt. Hippt, fränt, tufft... (...och andra subjektiv som äldre människor drar till med då dom vill känna sig "inne" och kommunicera med unga och göra en dålig ungdomsfilm som endast känns krystad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Powell Minilogo vinröd bräda Destruco truckar element hjul ja åsså har ja en Element BAM Margera bräda Sk8board e askul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Åker men kan inte göra en ollie... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Nej skate är tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts