color Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Är du tjej eller kille jag är kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Kille, och du borde ha gjort en poll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Hehe...Vad spelar det för roll...Det finns kanske 3-4 stycken tjejer som är medlemmar...Men aktiva har dom inte varit på mycket länge....Det är altså bara killar här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Asuka var ganska aktiv i början.. men nu har jag inte sett henne på ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Jag e transvestit ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Jag e lite feminin... Men jag är kille! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Jag e lite feminin... Men jag är kille! Och vad menar du med "lite" feminin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Sminkar sej och går i klänning antagligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 (redigerad) homo? jag är kille Redigerad 21 januari, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 (redigerad) homo? jag är kille Bara 1 av 10 transvestiter är homosexuella. Redigerad 21 januari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 vem sa att han var transa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 vem sa att han var transa? vem sa att han var homo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megamannen Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Tjejer vet inte hur man använder en dator. Så om det står att det är en tjej så är det en kille som försöker luras. Vad snackar du om? "1/10 transar är homo". Det är ju helt tokigt, du kanske mena 10/1. 10/1 är nog mer riktigt än 1/10. Däremot är 1 person av 10 homosexuell. Homo betyder inte att man är bög/lesbisk, homo är latin och betyder "lika". Homosexuell betyder däremot att man är bög/lesbisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Tjejer vet inte hur man använder en dator. Så om det står att det är en tjej så är det en kille som försöker luras. Vad snackar du om? "1/10 transar är homo". Det är ju helt tokigt, du kanske mena 10/1. 10/1 är nog mer riktigt än 1/10. Däremot är 1 person av 10 homosexuell. Homo betyder inte att man är bög/lesbisk, homo är latin och betyder "lika". Homosexuell betyder däremot att man är bög/lesbisk. Jag såg en dokumentär på Discovery som bland annat tog upp transvestism, de menade att transvestiter ofta är så upphetsade av kvinnor att de vill klä sig som kvinnor, inte för att de är homosexuella. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Tjejer vet inte hur man använder en dator. Så om det står att det är en tjej så är det en kille som försöker luras. Vad snackar du om? "1/10 transar är homo". Det är ju helt tokigt, du kanske mena 10/1. 10/1 är nog mer riktigt än 1/10. Däremot är 1 person av 10 homosexuell. Homo betyder inte att man är bög/lesbisk, homo är latin och betyder "lika". Homosexuell betyder däremot att man är bög/lesbisk. om du inte visste det så har homo blivit en förkortninga av homosexuell... även kallat BÖG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Är du tjej eller kille jag är kille mm , är nog kille............jo, det är jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 jag e nog kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 STOLT KILLE!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 hmmmmmmmmmm får sova på saken! zzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts