Gäst Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vad kostar PSP på GAME och EB? Tänker ju skaffa en men jag undrar om det inte är bättre att köpa det här paketet från SIBA http://www.siba.se/Product/Product.aspx?identifier=SEP1PSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Jodå, det verkar vara billigt för att vara från siba JAg skulle dock inte betala med än 1000:- för en PSP + SPEL Redigerad 25 oktober, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Du borde leta efter något erbjudande där ett 1gb minneskort medföljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Var på Game idag. De sålde PSP med valfritt spel för 2800kr. Edit Lågpris garanti Hittar du samma vara, till ett lägre pris inom vårt närområde, får du samma pris hos oss! Gäller dock ej varor köpta på internet, postorder, begagnade varor eller kampanjerbjudanden.* Redigerad 25 oktober, 2005 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Siba å Elgiganeten har väl haft priskrig på psp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Du borde leta efter något erbjudande där ett 1gb minneskort medföljer. Kommer snart, ett så kallat Giga-valuepack eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Siba å Elgiganeten har väl haft priskrig på psp? Ja, som det står på Gtasajten har priset varit nere under 1800 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Ja, som det står på Gtasajten har priset varit nere under 1800 kr Hoppas det sänks ännu mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Ja, som det står på Gtasajten har priset varit nere under 1800 kr What!? Where? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 What!? Where? I någon liberty city stories nyhet tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jaja, Fortsätt tipsa...Frågade en tjej på BLocket om hon ville byta sin PSP mot min Samsung YP-MT6 512MB + 150kr i näven, Hon hade vunnit den och ville bli av med den, Konstig tant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts